SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Mati Ketika Sedang Buat Projek




Info sebagai peringatan dan pengajaran.Disebabkan Terlalu asyik projek kat tepi tingkap Condo last2 dua2 terjatuh dan mati on da spot....Kat China....
Macam tak leh projek kat tempat lain nak gak tepi tingkap. Kan tuhan bayar cash dah la mati pastu memalukan plak tu dalam keaadaan bogel..Kucinghitam minta simpang la ngeri...

WUHAN (China) – Sepasang kekasih ditemui mati dalam keadaan bogel setelah dikatakan terjatuh daripada pangsapuri rumah mereka kerana terlalu asyik berasmara di sini baru-baru ini.
Menurut sumber, pasangan itu dikatakan sedang ‘bergurau-senda’ di tepi tingkap rumah mereka sebelum si wanita gagal mengimbangi badannya.

Pihak polis percaya, berdasarkan siasatan awal, tingkap rumah berkenaan didapati rosak dan ia mungkin ‘menyumbang’ kepada kejadian ngeri tersebut.
Kedua-dua mayat mengalami keceraan parah di bahagian kepala dan seluruh badan.
Bagaimanapun sehingga kini siasatan masih diteruskan bagi mengetahui punca SEBENAR kejadian sama ada disebabkan mereka terlalu asyik mengadakan hubungan seks di tepi tingkap ataupun disebabkan ada unsur-unsur jenayah yang lain.
Yang pasti menurut penduduk setempat, cuaca panas di daerah itu sejak akhir-akhir ini MUNGKIN menjadi penyebab mengapa pasangan itu memilih tingkap sebagai tempat melampiaskan keinginan batiniah mereka.
Macam-macamlah

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Mati Ketika Sedang Buat Projek. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL https://gempaqgiler.blogspot.com/2013/10/mati-ketika-sedang-buat-projek.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 2/10/13

2 komentar untuk "Mati Ketika Sedang Buat Projek"

Geng Blogger

Putera Izman