SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Gambar Wanita Jahit Lidah Untuk Kurus

Memang Pelik!!!  biasanya wanita ingin kurus nereka akan memakan ubat-ubat atau berdiet jika ada duit yang lebih ada yang buat pembedahan membuang lemak.Tetapi lain pula wanita ini beliau ingin ingin kurus dengan menjahit lidahnya

Pelbagai cara dilakukan wanita untuk menurunkan berat badan dan mengekalkan bentuk tubuh menarik. Hanya kerana ingin kelihatan kurus, mereka telah menjalani pembedahan menjahit lidah bagi mengurangkan selera makan mereka. Walaupun berasa sakit dan tidak selesa, mereka sangat gembira dengan hasil yang diperoleh.

ysander yang pada awalnya mempunyai berat kira-kira 90.7 kilogram telah berjaya mengurangkan berat badan sebanyak 10.4 kilogram dalam tempoh sebulan. Sementara, Marlene yang mempunyai berat badan 70 kilogram pula berjaya mengurangkan lapan kilogram dalam tempoh sama.

Hilang deria rasa

Kaedah menjahit lidah diperkenalkan pakar bedah plastik dari Beverly Hills, Nikolas Chugay pada 2009. Peranti yang dilekatkan pada lidah memerlukan enam jahitan. Pembedahan hanya mengambil masa 10 minit untuk diselesaikan dan bayaran yang dikenakan ialah sebanyak AS$2,000 (RM6,550).

Jahitan terbabit menyebabkan cubaan untuk mengambil makanan keras menjadi begitu menyakitkan sehingga terpaksa mengehadkan pengambilan makanan cair hanya kepada 800 kalori setiap hari. Pembedahan itu juga menyebabkan lidah kehilangan deria rasa dan mereka akan berasa sakit jika makan apa juga makanan kecuali cecair.








Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Gambar Wanita Jahit Lidah Untuk Kurus. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL https://gempaqgiler.blogspot.com/2013/10/gambar-wanita-jahit-lidah-untuk-kurus.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 5/10/13

Belum ada komen untuk "Gambar Wanita Jahit Lidah Untuk Kurus"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman