SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Bomoh Buaya Wanita Diterkam Buaya Ketika Menjalan Ritual


Satu video memperlihat bagaimana seorang pawang buaya wanita yang sedang menjalankan ritual diterkam di muka oleh sang buaya.Pawang Diterkam Buaya saat Ritual Pelepasan YouTube - (Youtube) Pawang Buaya Wanita Di Terkam Buaya Ketika Lakukan Ritual

Buaya yang asalnya kelihatan jinak, akhirnya dilihat menerkam muka pawang tersebut ketika dia cuba melakukan ciuman kali kedua.Pawang buaya yang malang itu akhirnya terpaksa dikejarkan ke hospital akibat kecederaan di muka.

Pawang Diterkam Buaya saat Ritual Pelepasan 2 - (Youtube) Pawang Buaya Wanita Di Terkam Buaya Ketika Lakukan RitualDifahamkan ritual ini adalah untuk pelepasan buaya mengikut tradisi penduduk di Desa Massewa, Pinrang, Sulawesi Selatan. Tetapi apa yang menakutkan ialah, hanya seutas tali sahaja diikat di leher buaya tersebut.

Walaupun pawang itu dikejarkan ke hospital, aksi itu diteruskan dengan seorang wanita separuh umur yang secara tiba-tiba dirasuk dan meminta telur mentah lalu menelannya, setelah itu wanita separuh usia itu menari-nari dihadapan tetamu yang lain.

Dan yang bestnya, buaya tu tetap cool sahaja walaupun setelah menerkam muka pawang buaya sebelum itu.

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Bomoh Buaya Wanita Diterkam Buaya Ketika Menjalan Ritual. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/09/bomoh-buaya-wanita-diterkam-buaya.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 20/09/13

Belum ada komen untuk "Bomoh Buaya Wanita Diterkam Buaya Ketika Menjalan Ritual"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman