SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Wanita Tertelan Berus Gigi Ketika Sedang Gosok Gigi

Shanghai: Seorang wanita berusia 25 tahun dari Yangzhou di wilayah Jiangsu dikejarkan ke hospital minggu lalu selepas tertelan sebatang berus gigi. Kejadian berlaku ketika dia memberus gigi sambil bercakap menerusi telefon.

“Berus gigi itu terjatuh ke dalam rongga tekak dan jatuh ke dalam perut,” kata sumber perubatan.Doktor mengambil masa beberapa jam untuk mengeluarkan berus gigi berkenaan.Sementara itu, dalam kejadian lain,Sebatang penyepit sepanjang lima sentimeter dikeluarkan dari kepala seorang lelaki di Chengdu oleh sekumpulan doktor minggu ini.

Penyepit berkenaan memasuki kepala itu melalui rongga matanya sembilan bulan lalu.Menurut Shanghai Daily, lelaki berusia 57 tahun bernama Wen itu hidup dengan penyepit berkenaan dalam rongga hidungnya tanpa menyedari ia ada di situ.Kejadian berlaku Disember tahun lalu ketika Wen yang sedang makan tengah hari tergesa-gesa meluru untuk menyelamatkan cucunya yang hampur terjatuh.

Dia terjatuh di atas lantai yang licin dan penyepit yang dipegangnya tercucuk ke dalam rongga matanya tanpa menembusi pancaindera itu.Sebahagian penyepit itu patah tetapi Wen yang agak mabuk selepas minum arak tidak menghiraukan matanya yang berdarah dan membuang penyepit berkenaan.

Beberapa bulan kemudian luka dialaminya tidak sembuh. Imbasan sinar X mendedahkan bahawa terdapat sebahagian penyepit di antara rongga mata kiri dan rongga hidungnya.Sebelum dibedah Wen mengatakan dia tidak berasa sakit. Dia hanya rasa tidak selesa apabila mengenyit mata. - Agensi








Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Wanita Tertelan Berus Gigi Ketika Sedang Gosok Gigi. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/09/wanita-tertelan-berus-gigi-ketika.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 15/09/13

Belum ada komen untuk "Wanita Tertelan Berus Gigi Ketika Sedang Gosok Gigi"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman