SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Gambar-gambar Lima Peserta Konvoi Melanggar Kereta Toyota Hilux


KUANTAN – Lima penunggang motosikal cedera setelah terlibat dalam satu kemalangan membabitkan kumpulan konvoi dan sebuah pacuan empat roda di Chendor berhampiran Cherating, di sini.

Dalam kejadian kira-kira jam 2 petang semalam, kumpulan konvoi berkenaan dipercayai merempuh pacuan empat roda jenis Toyota Hilux yang dikatakan membuat pusingan-U.

Akibat jarak terlalu kumpulan motosikal berkenaan dipercayai terlalu hampir, empat buah motosikal daripada kumpulan konvoi itu dipercayai gagal mengelak kenderaan itu lalu merempuhnya.

Kumpulan Konvoi itu dipercayai daripada Pulau Pinang menuju ke Cherating. Seorang daripada mangsa dirawat sebagai pesakit luar manakala empat lagi dirawat di Zon Separa Kritikal.


Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Gambar-gambar Lima Peserta Konvoi Melanggar Kereta Toyota Hilux. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/09/gambar-gambar-lima-peserta-konvoi.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 16/09/13

13 komentar untuk "Gambar-gambar Lima Peserta Konvoi Melanggar Kereta Toyota Hilux"

  1. standard la tu...kete2 fwd\suv selalu perangai mcm ni kalau bw kete.

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama16.9.13

    konvo superbike... Superbike bawak laju, nikn kawasan kg... Agak2lh... ..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama17.9.13

      Baca sampai habis baru tuduh... jgn pandai2 nk jatuhkan hukum..

      Padam
    2. Tanpa Nama18.9.13

      Wt uturn salah time la..

      Padam
  3. Tanpa Nama16.9.13

    Bukan bwk lajulah...x pyhla main ckp je klu x tau cite.amender ler ko ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama23.12.13

      Tak nak ngaku bawak laju. Sombong, berlagak, tidak bersyukur dan lupa itu semua anugerah Allah dan pergerakan bikers tu semuanya atas izin Allah tau...

      Padam
  4. keta kat atas cm dimax jek.

    BalasPadam
  5. Harap-harap semua selamat,malang x berbau....

    BalasPadam
  6. Dua-dua pihak pn sma...hilux u-turn tmpt yg slh...superbike mmg da tknl ngn klajuan dorng tnpa ambil kira kwsn n keadaan....

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama23.12.13

    Orang yang bawa superbike ni kdg2 belagak bila bawa motor atas jalan raya. Mungkin mereka bangga sangat dapat bawa motor yang mahal dan semua orang pandang mereka. Ini pengalaman saya apabila di honk dan dibuat isyarat tangan tanda marah oleh bikers ni di hiway elite walaupun saya masuk ke hiway dengan perlahan dan tidak lupa memberi signal .

    BalasPadam
  8. Tanpa Nama23.5.14

    Biasa lah..

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman