SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Lelaki Mengamuk Tarik Coli Teman Wanita Hingga Nampak Aset

Memang panas!!!! admin tengok video dibawah.Teman lelaki datang buat bising kemudian tarik coli teman wanitanya hingga nampak sesuatu. Ramai lelaki kat situ sorang sahaja yang menghalangnya lain mungkin pondan kot.

Tindakan lelaki itu berjaya dirakamkan oleh jurukamera yang bertugas bermula dengan dia menceroboh masuk ke set dan menjerit ke arah teman wanitanya itu.Dia kemudiannya bertindak menarik tangan gadis yang dikenali sebagai Bai Jing sambil mengarahkannya untuk meninggalkan set itu.
lihat video dibawah


Video itu turut menyaksikan percubaan seorang peserta lelaki untuk menghalang tindakannya, namun mengundang padah apabila dia ditolak dan ditendang oleh lelaki itu.Pengacara wanita yang cuba menenangkan keadaan juga turut dikasari oleh lelaki tersebut.

Kemuncak kemarahan lelaki itu terserlah apabila dia menarik bahagian atas bikini teman wanitanya sehingga terkoyak di hadapan peserta dan krew yang bertugas.

Penyebaran video ini sekaligus mengundang pelbagai kritikan selain mewujudkan spekulasi bahawa insiden ini dirancang untuk meraih publisiti.

Namun, jika ia benar-benar terjadi, ia mencerminkan betapa buruknya sikap lelaki itu yang tidak tahu menghormati maruah teman wanitanya sendiri.


sumber: sentiasapanas.com

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info percintaan dengan tajuk Lelaki Mengamuk Tarik Coli Teman Wanita Hingga Nampak Aset. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/09/lelaki-mengamuk-tarik-coli-teman-wanita.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 18/09/13

1 Komentar untuk "Lelaki Mengamuk Tarik Coli Teman Wanita Hingga Nampak Aset"

  1. Tanpa Nama25.10.14

    Ape bende punye jantanlah camni.

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman