SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Benci Rakan Mencintai Lelaki Tua

Saya mempunyai seorang kawan perempuan yang umurnya beberapa tahun lebih tua daripada saya. Dia seorang yang baik hati juga cantik. Anugerah itu menyebabkan ramai lelaki suka kepadanya.Sesuatu yang saya tidak gemar mengenai dirinya ialah dia suka kepada lelaki yang sudah berusia.

Kini, dia menjalinkan perhubungan serius de–ngan seorang lelaki yang jauh lebih tua darinya dengan perbezaan usia hampir 20 tahun. Mereka kini dalam perancangan untuk berkahwin.

Apa pandangan Dr me–ngenai wanita yang jatuh cinta dengan lelaki yang jauh lebih tua? Saya mempunyai persepsi bahawa lelaki tua yang inginkan wanita muda sebagai seorang yang tidak sedar diri dan gatal. Lagipun, saya takut nanti perkahwinan kawan saya tidak bahagia.


ANTI LELAKI TUA,

Selangor.


Jelas sekali, cinta tidak mengenal usia dan rupa. Rakan adik mempunyai sebab tersendiri mengapa dia mencintai lelaki yang jauh lebih berumur darinya berbanding lelaki muda.

Menerima dan menghormati percintaan kawan adik dengan lelaki tua itu dengan hati terbuka boleh mengurangkan persepsi negatif. Begitu juga mendoakan kebahagiaan kawan adalah satu kegembiraan dalam hidup seseorang.

Dr menghormati panda–ngan adik yang berpendapat lelaki tua ingin wanita muda sebagai seorang tidak sedar diri.Setiap individu mempunyai pandangan tersendiri mengenai perkara ini. Gatal dan tidak sedar diri adalah sifat manusia. Ia boleh wujud pada sesiapa tanpa mengira tua atau muda.

Pandangan Dr terhadap wanita muda yang bercinta atau berkahwin dengan lelaki jauh lebih berumur ialah soal jodoh.Seperti mana perhubungan lain, jika dua pihak komited dalam mengharmonikan perhubungan itu, tanpa mengira perbezaan umur, cinta akan mekar dan harmoni.

Ini boleh menjawab kerisauan adik mengenai sama ada rumah tangga kawan adik itu kelak akan menghadapi masalah atau tidak.Namun, perhubungan sebegini perlu kuat menahan dugaan kerana pelbagai
tanggapan dan tohmahan akan muncul.

Ini kerana percintaan antara wanita muda dengan lelaki yang jauh berumur tidak selalu berlaku walaupun semakin diterima. Perbezaan umur juga boleh menyebab–kan perbezaan dari segi minat dan aktiviti sosial.Kawan sejati adalah kawan yang turut menangis apabila kawan sedih dan tertawa melihat kegembiraan rakannya.

Semoga adik adalah kawan sejati itu dan sentiasa mengharapkan sinar mentari akan menyinari kehidupan kawan adik bersama lelaki tua yang adik anggap sebagai gatal dan tidak sedar diri itu.




Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info percintaan dengan tajuk Benci Rakan Mencintai Lelaki Tua. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/09/benci-rakan-mencintai-lelaki-tua.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 16/09/13

Belum ada komen untuk "Benci Rakan Mencintai Lelaki Tua"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman