SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Gambar Wanita Disembelih Dan Dilapah


Memang Ngeri!!!.Dimana di sebuah desa terpencil di negara China, setiap tahun mereka akan malakukan pesta pemotongan 'daging' secara besar-besaran. Kerana bagi mereka, 'daging' merupakan makanan mewah dan susah didapati. Sehingga mereka hanya boleh memakannya sekali sahaja setiap tahun dan hanya pada hari perayaan tersebut.

Ceritanya bagai mana gadis2 ini didapati, apa bila seseorang itu ingin ke salah satu tempat di china, yang bakal melalui desa tersebut dan kebiasaannya akan ada yang menumpang dan menginap di rumah warga desa tersebut. Jika mereka menemukan pengunjung wanita, mereka akan menangkap si wanita tersebut dan diikat dan dilarang keluar dari rumah. Si wanita tersebut akan diberi makan dan tempat tinggal yang disediakan oleh warga desa tersebut.


Ketika menjelang perayaan, wanita tersebut akan dibunuh dan badannya akan dijadikan DAGING PERSEMBAHAN oleh warga mereka ini. Wanita yang telah diculik oleh warga akan dicuci bersih terdahulu hingga dicabut seluruh bulu badannya.

Kemudian wanita itu di telanjang dan kaki tangannya diikat ketat dan dibawa ke tempat persembahan mereka, kemudian baru akan dijalankan upacara pemotongan.
Wanita atas ini pada saat akan dipotong, dia hanya menangis tanpa teriak. Kerana dia telah tau takde org yang akan menyelamatkan dirinya. Wanita tersebut akan dipotong lehernya dahulu supaya berhenti bernafas.
                                      Daging dilapah untuk dimasak

Apabila hari perayaan maka, gadis-gadis ini akan disembelih dan di lapah seperti gambar-gambar diatas dan juga gambar yang sebelum ini. Makanya setiap tahun akan ada gadis yang akan dikorbankan. Masyallah~
Kepada gadis-gadis di luar sana jadikan ini sebagai pengajaran untuk anda semua lebih berhati2-http://taotauajer.blogspot.com

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info wanita dengan tajuk Gambar Wanita Disembelih Dan Dilapah. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/09/gambar-wanita-disembelih-dan-dilapah.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 23/09/13

14 komentar untuk "Gambar Wanita Disembelih Dan Dilapah"

  1. Tanpa Nama23.9.13

    ni edit daaaa... haiyaaaa hhahahahahhaha

    BalasPadam
  2. kalau betul dah lama kena tangkap ni...

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama24.9.13

    Cite biar real la skit...haiyaaaaaaaaa

    BalasPadam
  4. Biar betul ? Takkan kerajaan China bengong sangat sampai biarkan perkara kejam ini terjadi ??

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama24.9.13

    tak paya lh nk tunjuk benda2x cam menakutkn Betül!...

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama24.9.13

    tak paya lh nk tunjuk benda2x cam menakutkn Betül!...

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama24.9.13

    Hahahah...da tau knape x smbelih je sume org kt desa tu bg mati sume etnik disane..

    BalasPadam
  8. Tanpa Nama6.11.13

    bagus baqus mq dunia dah ancur lw d.liat liat

    BalasPadam
  9. Yaallah
    Syukur sgt2 kalu benda ni fake. Aku sblm ni trbyang2... aku dh tgok video nya,sies nmpk real

    BalasPadam
  10. Tanpa Nama30.5.14

    iklan bodo kacau orng nk baca

    BalasPadam
  11. Tanpa Nama31.5.14

    Klau china takyah hairan.....

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman