SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Suami Sihirkan Isteri Kerana Ada Perempuan Lain

Kuala Lumpur: Bagi memastikan isteri tunduk dan menyembunyikan hubungan sulitnya dengan janda, seorang lelaki tergamak menyihir isterinya termasuk menyediakan makanan mengandungi benda kotor seperti kuku dan rambut selain menjalankan upacara syirik dalam bilik di rumah mereka.

Lebih memalukan, lelaki berkenaan sanggup menipu isterinya kononnya dia mahu menunaikan solat sunat dalam bilik berkenaan, walhal dia sebenarnya melakukan upacara pemujaan menggunakan sebilah keris dan asap kemenyan.

Itu antara sihir yang dilakukan suami kepada seorang wanita yang hanya ingin dikenali sebagai Surina, 34, sepanjang tempoh perkahwinan mereka dari 2004 hingga 2010.

Rahsia itu terbongkar selepas Surina menemui bekas asap kemenyan dan keris kecil yang disembunyikan suaminya ketika mengemas bilik berkenaan beberapa bulan selepas perkahwinan mereka.


Bagaimanapun, dia masih mampu bertahan selama enam tahun disebabkan ilmu sihir suaminya hingga tiada langsung perasaan marah ketika berdepan lelaki itu.



Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info perkahwinan dengan tajuk Suami Sihirkan Isteri Kerana Ada Perempuan Lain. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/09/suami-sihirkan-isteri-kerana-ada.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 22/09/13

16 komentar untuk "Suami Sihirkan Isteri Kerana Ada Perempuan Lain"

  1. TUMPANG IKLAN TUAN RUMAH....UTK YG BERKAHWIN SHJ.CECAIR PERANGSANG NAFSU ISTERI BAGI MENYELESAIKAN MASALAH ISTERI DINGIN SEKS DAN ENGGAN MELAYAN SUAMI.DAPAT MENINGKATKAN NAFSU GHAIRAH DAN LEBIH STIM DENGAN CEPAT DALAM MASA 15 MINIT SAHAJA.
    INFO LANJUT GOOGLE SEARCH.. http://germanydropmurah.blogspot.com

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama29.10.13

    wey btine, alang2 ko sihir laki ko, bek ko kasi mati terus. apende lha ko nih. ak thu ar pasaan ko acaner sbp ak pun pmpan gak mcm ko. tp agak2 ar wey smpai na sihir laki ko. bodo ko nih. . .

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama23.4.14

      Wei... Bkn dia yg mnyihir,tp laki dia yg mnyihir laki dia.. Taktau baca ke.. Apela

      Padam
    2. Tanpa Nama29.4.14

      Hahaha.. Bodoh jgk.. Lain kali baca betul ² sebelom komen.. Aku agak ko pun da tekena sihir..

      Padam
    3. Tanpa Nama29.4.14

      Hahaha. Sengal la ko ni. Ko ni baca ke tidak? Adoyaii..memalukn la komen ko ni.

      Padam
    4. Tanpa Nama8.5.14

      Bengong lah pompuan Ni...
      Siap Maki lagi Tu....

      Padam
    5. Bongoknyeee.bce la sampai habis..tau nak slahkn prempuan jek.bongok tol

      Padam
    6. Bongoknyeee.bce la sampai habis..tau nak slahkn prempuan jek.bongok tol

      Padam
  3. Tanpa Nama29.10.13

    Die yg kena sihir dgn laki die la... Bace biar habis

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama29.10.13

    Reti baca ke tak budak tu......

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama29.10.13

    Tak baik pggl org mcm tu..cube baca btol2..kes ni suami dia yg sihirkan dia bkn dia yg sihir suami dia. Tak kena kat batang idung sendiri bole lar ckp mcm ni..semoga kita sumer sentiasa dilindungi dr perkara2 syirik mcm ni. Jgn sesuka ati pggl org dgn panggilan biadap mcm ni..muhasabah lar.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama21.5.14

      Betul tu,,,, aminn..

      Padam
  6. Tanpa Nama29.4.14

    hehehe . ap pund ta bole lha

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama8.5.14

    Hahahaha lawak...bcer dulu Dik..

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman