SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Gambar Ular Mati Selepas Gigit Wanita


Seekor ular boa mati akibat keracunan silikon setelah menggigit payudara seorang model Israel, ms Orit Fox ketika sedang melakukan sesi fotografi dan temu ramah dengan wartawan. Kejadian berlaku semasa Orit membelai ular tersebut, kemudian menciumnya.

 Model yang juga seorang  pelakon pada awalnya nampak selesa bersama ularnya melakukan yang terbaik untuk tampil seksi semasa penggambaran di Tel Aviv.Dia dengan penuh yakin mencium dan menjilat wajah ular itu.  Ketika dia mengendalikan haiwan reptilia itu pada kedudukan untuk 'ciuman',  Ms Fox mengendurkan pegangannya di leher setelah menjilatnya,  reptilia itu tiba-tiba bereaksi dengan marah.


Tidak semena-mena ular itu  langsung menuju ke arah aset berharga Fox dan membenamkan giginya ke payudara kirinya.




Seorang pembantu bergegas untuk membantunya menarik ular tersebut. Setelah beberapa saat kemudian, usaha melepaskan cengkaman ular daripada  payudara ms Fox berjaya dilakukan.

Model itu segera dikejarkan ke hospital untuk  diberi suntikan tetanus [suntikan anti kejang urat atau kejang otot].Namun, ular itu tidak begitu bernasib baik, mati akibat keracunan silikon payudara ms Fox.

 [sumber:dailymail reporter]

sumber:http://gempaknya.blogspot.com

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Gambar Ular Mati Selepas Gigit Wanita. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/09/gambar-ular-mati-selepas-gigit-wanita.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 18/09/13

11 komentar untuk "Gambar Ular Mati Selepas Gigit Wanita"

  1. Tanpa Nama18.9.13

    kesian ulaq tu.. haha

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama18.9.13

    Ish3!!fuck israil!!

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama18.9.13

    ular pun bernafsu.. geram kat c2..

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama19.9.13

    tu la gatal nk jilat..kan da kne ggit..hahahaha

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama22.9.13

    ular pun gatal nak rasa asset pompuan tu. kan dah mati. muahaha

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama22.9.13

    Lps ni x de laki nk gigit yg dia punya.. nt x pasal2 mati mcm ular tu.. keracunan ..hahaha

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama22.9.13

    Lps ni x de laki nk gigit yg dia punya.. nt x pasal2 mati mcm ular tu.. keracunan ..hahaha

    BalasPadam
  8. Tanpa Nama22.9.13

    model israel tu muke cam babi sebab tu le bile ulaq tu gigit aset die tu ular tu terus mampoi..

    BalasPadam
  9. Tanpa Nama10.9.14

    ular tu dh naik stim le tu...

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman