SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Dewi Persik Rakam Video Panas Dan Sebarnya Kepada Peminatnya

Memang gila!!! Artis terkenal indonesia ini telah merakam video panas mengenai dirinya kemudian upload dalam laman webnya untuk tontonon peminatnya.DI Malaysia, stesen TV mempunyai garis panduan tentang pakaian yang tidak boleh terlalu mencolok mata.

Di luar liputan TV pula, memang ada artis kita yang gemar memakai pakaian seksi namun rata-rata mengambil langkah selamat dengan menghindarinya daripada dirakam agar tidak beredar di internet seterusnya ‘dibahan’ oleh peminat dan masyarakat.

Antara yang pernah pedih telinga mendapat tazkirah percuma daripada para peminat adalah Rozita Che Wan ketika tersebar gambar dia mengenakan skirt pendek dan Nabila Huda yang gemar mengenakan hot pants.

Namun di Indonesia, sebaliknya. Kecaman masih ada namun artis di sana tidak pula malu untuk beraksi panas malah siap memuat naik ke dalam laman sosial mereka.

Contohnya, Dewi Persik atau lebih dikenali sebagai DePe. Penyanyi dangdut yang terkenal dengan goyang gergaji ini memberikan aksi panas seperti bintang porno ketika merakam video untuk laman Keek miliknya, 6 hari lalu.Dipercayai, aksi ini dirakam sesudah dia selesai mengadakan satu persembahan.-sumber:pilihan-anda.blogspot


Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori dunia hiburan dengan tajuk Dewi Persik Rakam Video Panas Dan Sebarnya Kepada Peminatnya. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/09/dewi-persik-rakam-video-panas-dan.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 15/09/13

Belum ada komen untuk "Dewi Persik Rakam Video Panas Dan Sebarnya Kepada Peminatnya"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman