SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Bayi Mangsa Dera Pengasuh Telah Meninggal Dunia

keadaan  mangsa ketika dirawat di NICU Hospital Tengku Ampuan Rahimah, Klang.

Shah Alam: Bayi berusia enam bulan Nur Sofea Insyirah Mohd Shahril yang sebelum ini dalam keadaan kritikal selepas disyaki didera pengasuhnya, meninggal dunia pada jam 2.20 petang semalam.

Nur Sofea meninggal dunia selepas empat hari bertarung nyawa selepas mengalami pendarahan serta retak bahagian tengah kepala selain beberapa kesan lebam di lutut.

Mangsa disahkan meninggal dunia sewaktu menerima rawatan di Unit Rawatan Rapi Neonatal (NICU) Hospital Tengku Ampuan Rahimah, Klang.

Sebelum ini, Harian Metro melaporkan mangsa tidak sedarkan diri sewaktu berada di bawah jagaan pengasuhnya pada jam 10 pagi Rabu lalu sebelum pengasuhnya memaklumkan kepada bapa mangsa Mohd Shahril Ahamad, 28, yang kemudian bergegas membawa mangsa untuk mendapatkan rawatan kecemasan.
Foto

Namun, selepas tiga hari menerima rawatan, mangsa masih tidak menunjukkan sebarang perkembangan positif dan hanya bergantung kepada mesin bantuan pernafasan.

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Bayi Mangsa Dera Pengasuh Telah Meninggal Dunia. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/09/bayi-mangsa-dera-pengasuh-telah.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 15/09/13

Belum ada komen untuk "Bayi Mangsa Dera Pengasuh Telah Meninggal Dunia"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman