SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

13 Tempat Yang Membuatkan Isteri Ghairah

13 Tempat Yang Membuatkan Isteri Ghairah | Sebelum memulakan hubungan intim, biasanya pemanasan akan dilakukan dahulu. Pemanasan melalui sentuhan sentuhan erotis yang penuh ghairah dan dilakukan dengan lembut. Biasanya tahap pertama anda lakukan dengan menyentuh lengannya dengan lembut. Apabila Isteri anda mula memperlihatkan reaksi, anda boleh mengalihkannya ke bahagian yang lain.

Terdapat 13 titik utama sentuhan erotis yang membangkitkan ghairah si isteri.

VAGINA
Bahagian utama yang akan menimbulkan puncak kenikmatan dalam hubungan intim.

Perlu juga diketahui bahawa di bahagian vagina ini terdapat beberapa titik rangsangan; diantaranya bibir vagina, sekitar daerah vagina dan puncaknya pada klitoris, iaitu ketulan kecil (daging) yang berada di tengah-tengah vagina ukuran sebesar kacang tanah.

Daging kecil ini akan menimbulkan kenikmatan yang luar biasa apabila disentuh.

PANGKAL LENGAN
Pangkal lengan di bahagian dalam lebih sensitif dibandingkan bahagian luar.Sentuhlah dengan lembut dan lihat reaksinya.

KETIAK

Isteri anda akan seronok jika bahagian ini disentuh.Setelah anda menyentuh pangkal lengan si isteri anda boleh meneruskannya ke bahagian ketiak.Bahagian ketiak sangat sensitif, jangan sampai ianya menggangu suasana, misalnya membuatnya menjadi geli dan bukannya terangsang.

BELAKANG TELINGA


Di bahagian ini sentuhan harus secara ringan, dan kurangkan tekanan pada tangan dan lakukan dengan lembut.Bahagian sensitif ini harus disentuh dengan berbeza beza

PIPI DAN BIBIR

Semasa jari jemari telunjuk anda menyentuh belakang telinganya, jari yang lain menyentuh pipi dan yang lain boleh menyentuh bibirnya.

PAYUDARA

Sentuhan bahagian yang cukup empuk ini dengan lembut dan ramasan mesra, pasangan anda akan menyukainya.Hampir seluruh bahagian buah dada merupakan daerah yang sensitif.Anda boleh merangsanganya dengan menggunakan tangan dan sebagainya.

PUTING PAYUDARA

Merupakan bahagian payudara yang paling sensitif.Puting susu bila disentuh akan muncul tanda bintik-bintik dan mengeras, petanda telah terangsang.Main jari anda dibahagian ini dan pasangan anda akan bergelinjangan.Apalagi jika bahagian ini bukan hanya disentuh dengan jari, maka sensasi yang akan ditimbulkannya akan jadi luar biasa.

PERUT

Seluruh bahagian perut akan menimbulkan ransangan hebat bila disentuh dengan lembut dan mesra.Apa lagi jika sentuhan bukan hanya dilakukan dengan tangan.

PUNGGUL

Biarpun ada dibahagian belakang, punggung juga sensitif bila diraba pada titik erotiknya.

PINGGUL
Daerah ini termasuk daerah puncak kenikmatan.Terdapat beberapa bahagian yang sangat sensitif dan menimbulkan ransangan bila di sentuh.

Antaranya pinggul bahagian belakang jika diramas akan menjadikan ransangan yang luar biasa.

PANGKAL PEHA

Pangkal peha adalah bahagian pinggul yang mengarah pada puncak kenikmatan.Rangsangan yang lembut di bahagian ini akan menimbulkan reaksi hebat.Jarang sekali wanita boleh bertahan bila sudah diransang di bahagian ini.

PEHA
Rabalah bahagian ini dengan lembut.Bila muncul bintik-bintik, petanda ransangan telah timbul.Rabalah terus dengan mesra dan lembut.


AMARAN: INfo ini hanya buat pasangan suami isteri anda jangan cari nahas nak buat pada pasangan yang haram!!!

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info perkahwinan dengan tajuk 13 Tempat Yang Membuatkan Isteri Ghairah. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/04/13-tempat-yang-membuatkan-isteri-ghairah.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 29/04/14

Belum ada komen untuk "13 Tempat Yang Membuatkan Isteri Ghairah"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman