SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Isu Rumah Tangga Adam Dan Fiza Bergolak Berikut Komen Adam

Kuala Lumpur: “Itu hanya gaduh-gaduh manja suami isteri,” kata Adam AF atau nama sebenarnya Mohd Aizam Mat Saman, 31, sekali gus menafikan rumah tangganya dengan Fiza Halim atau Siti Zaidatul Fiza Abd Halim, 34, bergolak.

Adam yang ditemui pada sidang media tayangan filem Bahayanya Cinta berkata, apa yang berlaku hanya salah faham suami isteri.“Mengenai isu foto saya dan Fiza di dalam laman sosial Instagram yang dikeluarkan, sebenarnya ia hanya tindakan gaduh manja antara kami.

“Biasalah, apabila bergaduh, masing-masing merajuk dan kemudian akan kembali memujuk antara satu sama lain. Tidak ada isu besar yang berlaku! “Buat masa ini, kami sibuk dengan urusan keluarga. Kebetulan bapa Fiza tidak sihat dan perlukan perhatian Fiza kerana dia anak manja bapanya,” kata Adam mengenai sebab dia tidak membawa isterinya ke acara hiburan tempatan.

Ia sekali gus menolak dakwaan Adam sengaja tidak mahu membawa isterinya ke acara hiburan sebelum ini atau istilah ‘sorok isteri’.Katanya, tidak ada yang mahu disorokkan antara mereka dan peminat kerana kehidupan rumah tangga mereka masih bahagia, sama seperti saat pertama melafazkan akad nikah.

Berkaitan anak, Adam akui rezeki belum berpihak pada mereka dan berharap peminat terus mendoakan mereka.Malah, Adam menolak kemungkinan melakukan usaha lain mendapat anak seperti teknik perubatan tertentu kerana beranggapan ia rahsia Allah dan dia perlu terima dengan hati terbuka.

Katanya, semua pasangan baru berkahwin mahukan anak, malah Adam akui mereka sentiasa berdoa untuk dikurniakan cahaya mata satu hari nanti.Pasangan itu berkahwin di Jabatan Agama Islam Selangor (Jais), Shah Alam pada 25 September 2013.

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori dunia hiburan dengan tajuk Isu Rumah Tangga Adam Dan Fiza Bergolak Berikut Komen Adam . Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/04/isu-rumah-tangga-adam-dan-fiza-bergolak.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 20/04/14

Belum ada komen untuk "Isu Rumah Tangga Adam Dan Fiza Bergolak Berikut Komen Adam "

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman