SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Misteri Penemuan Kondom Bertaburan Setiap Pagi Terjawab

Bandung - Bagi penduduk Kampung Merdeka, mereka ada masalah jelek sejak beberapa ketika dulu - taburan kondom terpakai yang dibuang pihak tidak bertanggungjawab. Biasanya, kondom terpakai itu ditemui di sepanjang Jalan Ermawar setiap pagi.

Bosan bersabar, akhirnya awal pagi semalam mereka melaksanakan pelan dirancang lebih awal untuk mencari siapa dalang di sebalik perbuatan tidak senonoh dan menjijikan itu.Semuanya terjawab kira-kira jam 1.30 pagi (waktu tempatan) apabila mereka menahan seorang lelaki dari Cibeunying Kolot, Cigadung, bernama Subandoro.

Lelaki terbabit ditangkap ketika sedang berasmara dengan seorang mak nyah dalam sebuah kereta.Sumber berkata, penduduk kampung menyerang dan membelasah Subandoro, 30, sebelum seorang ketua masyarakat setempat, Heru, tampil meleraikan keadaan.

Ketika disoal siasat, Subandoro mendakwa dia mabuk ketika itu.“Subandoro juga nyaris mencederakan seorang daripada penduduk kampung yang membelasahnya kerana terkejut dan panik,” katanya. Menurut sumber, Subandoro sering mendapatkan khidmat mak nyah untuk memuaskan nafsu setiap kali mabuk sedangkan dia sudah beristeri. “Dia mengaku salah dan malu dengan perbuatannya,” katanya. -suarashiro

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Misteri Penemuan Kondom Bertaburan Setiap Pagi Terjawab. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/04/misteri-penemuan-kondom-berteburan.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 21/04/14

Belum ada komen untuk "Misteri Penemuan Kondom Bertaburan Setiap Pagi Terjawab"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman