SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Mengerang Terlalu Kuat Ketika "Main", Suami Isteri Dihalau Dari Rumah Sewa

BERLIN: Sepasang suami isteri di Zwickau di negeri Saxony, Jerman dilaporkan ketagih membuat bising ketika melakukan hubungan seks menyebabkan mereka diarah keluar dari apartmen yang disewa pasangan itu.

Akhbar harian Bild melaporkan, jiran pasangan terbabit membuat aduan mengenai bunyi bising ketika mereka melakukan aktiviti berkenaan yang menyebabkan ramai penduduk terganggu pada waktu malam.

Bunyi bising yang kerap dan berterusan daripada jeritan dan suara mengerang boleh kedengaran di seluruh rumah dan ia menjadi gangguan yang sudah tidak dapat diterima lagi, kata pemilik rumah berkenaan.

Michael Krug, 25, dan pasangannya, Nicole Khn, 25 bersama dua anak kecil mereka diminta keluar dari apartmen itu pada pertengahan April, lapor akhbar.

Kami sebenarnya menikmati seks yang lebih baik dan bertahan lebih lama, kata Khn kepada Bild.Pasangan itu kini sudah menemui tempat baru untuk disewa yang mempunyai dinding lebih tebal berbanding flat sekarang.

sumber:abang beca

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Mengerang Terlalu Kuat Ketika "Main", Suami Isteri Dihalau Dari Rumah Sewa . Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/04/mengerang-terlalu-kuat-ketika-main.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 30/04/14

Belum ada komen untuk "Mengerang Terlalu Kuat Ketika "Main", Suami Isteri Dihalau Dari Rumah Sewa "

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman