SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Full Video !!!! Lelaki Ini Jadi Anjing

Seorang wanita kelihatan berjalan dengan seorang lelaki di Farringdon, London. Yang membuatnya kelihatan aneh adalah, lelaki itu berjalan merangkak seperti anjing dan di lehernya diikat tali yang dibawa oleh sang wanita. Tak siapa yang tahu siapa lelaki dan wanita berbaju itu.

Tidak ada penjelasan apakah memang benar-benar berlaku. Hal ini menjadi tontonan yang membuat orang lain tercengang melihat dengan kedua orang ini. meski pun begitu, foto dan video mereka sudah tersebar luas di dunia maya.

Ada yang menduga mungkin lelaki ini kalah taruhan. Ada juga Youtuber yang meneka kemungkinan dia kantoi bersama watita lain dan tengah dihukum. Penjelasannya masih menjadi misteri. Namun tentu saja pemandangan tersebut menimbulkan keresahan bagi beberapa orang, kerana perlakuan yang kurang elok dilihat di depan umum ini. -


sumber:http://sehinggit.blogspot.com

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Full Video !!!! Lelaki Ini Jadi Anjing . Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/04/full-video-lelaki-ini-jadi-anjing.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 18/04/14

Belum ada komen untuk "Full Video !!!! Lelaki Ini Jadi Anjing "

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman