SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

3 Gambar Doktor Temui 12 Ketul Emas Dalam Perut Pesakit Bernilai RM70,000

BEBERAPA doktor yang menjalankan pembedahan ke atas seorang ahli perniagaan India berusia 63 tahun terkejut apabila menemui 12 ketulan emas yang dianggarkan bernilai RM75,527 dalam perutnya.Sebelum ini, lelaki itu mengadu bahawa dia mengalami sakit perut selepas menelan penutup botol minuman dan meminta ia dikeluarkan pada 7 April lalu.

Selain itu, dia turut mendakwa kerap muntah akibat kejadian itu, memetik Daily Mail.Menurut doktor, setiap ketulan emas itu mempunyai berat sekitar 33 gram.“Jika emas itu dibiarkan lebih lama, ia akan menyebabkan pendarahan dalaman dan pecah usus,” ujarnya.

Permintaan terhadap emas di India adalah antara yang terbesar di dunia, namun akhir-akhir ini syarat mengimport emas telah diperketatkan akibat kes penyeludupan yang semakin tinggi.









Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk 3 Gambar Doktor Temui 12 Ketul Emas Dalam Perut Pesakit Bernilai RM70,000. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/04/3-gambar-doktor-temui-12-ketul-emas.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 23/04/14

Belum ada komen untuk "3 Gambar Doktor Temui 12 Ketul Emas Dalam Perut Pesakit Bernilai RM70,000"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman