SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Gambar Pasangan Pelajar Selamber Bercumbuan Dalam KFC Sungai Besi

 Maksiat Dalam KFC Sungai Besi | Kadangkala premis makanan segera ada juga buruknya. Selain jadi tempat lepak golongan muda berdating, ia juga jadi port ponteng sekolah.Malah di sesetengah premis yang menyediakan kerusi di kawasan tersorok sikit, ia jadi port beromen seperti yang berlaku di sebuah premis makanan segera jenama yang terkenal dengan ayam gorengnya di Sungai Besi.

Seorang pembaca MalaysiaGazette hari ini memberitahu, sekumpulan pelajar Cina berkumpul di tingkat atas premis berkenaan dan melakukan perbuatan tak senonoh.“Selepas duduk rapat-rapat, mereka mula raba meraba. Selepas itu sambil berselubung dengan jaket mereka mula beraksi ganas..siap bunyi mengerang lagi,” ujar lelaki yang mahu dikenali sebagai Johan.

Menurutnya, pasangan pelajar sekolah menengah itu memadu asmara kira-kira 20 minit manakala seorang lagi rakannya duduk dihadapan mereka bertindak pengawal untuk memaklumkan sekiranya mereka dilihat orang.Rakannya yang jadi pengawal itu hanya diupah makan ayam goreng.

Johan yang mahu singgah makan selepas solat Jumaat sempat merakamkan gambar melalui telefon bimbit dan membuat aduan di kaunter semasa dalam perjalanan pulang.Difahamkan, kumpulan pelajar itu kemudiannya dihalau oleh petugas premis terbabit tidak lama selepas itu.--penpatah blog

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Gambar Pasangan Pelajar Selamber Bercumbuan Dalam KFC Sungai Besi. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/04/gambar-pasangan-pelajar-selamber.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 27/04/14

Belum ada komen untuk "Gambar Pasangan Pelajar Selamber Bercumbuan Dalam KFC Sungai Besi"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman