SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Inilah 2 Gambar Wanita Pecahkan Telur Dengan Menggunakan Buah Dada Untuk Hasilkan Lukisan Luar Biasa

Wanita Melukis Dengan Buah dada | Atas nama seni, seorang pelukis wanita Swiss berbogel dan memasukkan telur berisi cat ke dalam kemaluannya sebelum dipecahkan di atas kanvas bagi menghasilkan sebuah lukisan bertema kelahiran.Lukisan dinamakan ‘PlopEgg’ ini dikatakan membawa simbolik ketakutan penciptaan dankekuatan kreatif seorang wanita.

Milo Moire yang sememangnya dikenali kerana gemar melakukan persembahan seni dalam keadaan bogel kali ini beraksi depan orang ramai di luar pameran seni di Jerman baru-baru ini.Bagaimanapun, ini bukan kali pertama Moire melakukan aksi ‘membelanja’ tubuhnya kepada orang ramai demi sebuah karya.
Bagi menghasilkan ‘Scrip System’, Moire pernah mengejutkan pengguna komuter apabila menggunakan perkhidmatan awam tersebut tanpa mengenakan seurat benang pun dan hanya berkasut tumit tinggi sebelum ini.

lukisan Yang Dihasilkan dengan menggunakan payudara wanita tersebut
Moire nampaknya mengikut jejak langkah beberapa pelukis provokatif terdahulu seperti Marina Abramovic, Yoko Ono dan Franco B yang gemar menggunakan tubuh badan untuk menzahirkan karya seni mereka.

sumber:penpatah.blogspot.com

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Inilah 2 Gambar Wanita Pecahkan Telur Dengan Menggunakan Buah Dada Untuk Hasilkan Lukisan Luar Biasa. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/04/inilah-2-gambar-wanita-pecahkan-telur.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 28/04/14

Belum ada komen untuk "Inilah 2 Gambar Wanita Pecahkan Telur Dengan Menggunakan Buah Dada Untuk Hasilkan Lukisan Luar Biasa"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman