SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Sedih !!! 3 Gambar Ayah Korbankan Diri Demi Selamatkan Anak Tercinta

Sebuah kejadian tragis menimpa seorang ayah dan seorang anak di China. Lelaki bernama Hsiung Kuo, 71 tahun, saat itu sedang menunggang motor dengan anaknya, Yong Kuo yang berusia 47 tahun. Namun tiba-tiba sebuah lori besar melanggar kenderaan mereka.

Kejadian yang terakam CCTV ini begitu pantas. Namun ada detik-detik yang begitu dramatik tatkala Hsiung Kuo ternyata sempat menarik tangan anaknya, lalu menolak tubuh anaknya jauh dari jalan. Ia melindungi Yong Kuo agar tak dilanggar lori.


Lori itu berjalan dan menggilis kakinya. Dalam kondisi yang sudah luka parah, ia masih sempat menolak tubuh Yung Kuo agar anaknya selamat dari bahaya. Namun akhirnya Hsiung Kuo meninggal dunia kerana ia diseret tayar lori itu jauh dari tempatnya dilanggar.


Dilapor oleh Dailymail hingga kini pemandu lori yang melarikan diri saat kejadian masih dalam pencarian. Setelah kejadian, ambulans segera datang. Namun nyawa Hsiung Kuo tak dapat diselamatkan dan Yong Kuo begitu terpukul.

Hsiung Kuo telah mengorbankan dirinya untuk menyelamatkan anaknya dari kecelakaan tragis itu. Meskipun ia sudah cedera parah, ayah yang berjiwa besar ini masih sempat menjauhkan anaknya dari bahaya. Kisah ini tragis namun juga menunjukkan betapa besarnya pengorbanan seorang ayah demi melindungi anaknya.


sumber

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Sedih !!! 3 Gambar Ayah Korbankan Diri Demi Selamatkan Anak Tercinta. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/04/sedih-3-gambar-ayah-korbankan-diri-demi.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 28/04/14

Belum ada komen untuk "Sedih !!! 3 Gambar Ayah Korbankan Diri Demi Selamatkan Anak Tercinta"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman