SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Gambar!!! Kondom Ini Khusus Buat Wanita Untuk Elakkan Dirgol

Kondom wanita anti perkosaan adalah ciptaan Sonette Ehlers, seorang wanita dari Afrika Selatan. Tujuannya adalah untuk mencegah perkosaan, di mana kondom tersebut menjepit zakar penyerang, melukai dan membuatnya tidak berdaya.

Alat ini berbentuk beg dari latex yang diletakkan duri-duri logam mikroskopis yang menuju ke dalam, dan dipakai oleh seorang wanita dalam vaginanya. Apabila dia diserang dan mencuba memperkosa si pengguna, zakarnya akan memasuki beg latex tersebut dan tertusuk duri-duri, menyebabkan rasa sakit dan (diharapkan) memberi waktu untuk si mangsa melarikan diri.



Kondom ini akan tetap melekat pada tubuh si penyerang dan hanya dapat dicabut dengan pembedahan kecil, dan dengan demikian akan terpaksa dihantar ke hospital dan polis. Selain itu berfungsi seperti kondom wanita biasa, mencegah kehamilan dan penularan penyakit menular. Kondom ini diperkenalkan di Afrika Selatan, di mana banyak kes perkosaan terjadi.

Lelaki yang bakal terkena dijangka akan tersiksa dan meraung kesakitan dan menyesali segala perbuatannya..Lelaki bakal terkena diharap menyesal, bertaubat dan memohon keampunan kepada Tuhan..

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Gambar!!! Kondom Ini Khusus Buat Wanita Untuk Elakkan Dirgol. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/04/gambar-kondom-ini-khusus-buat-wanita.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 19/04/14

Belum ada komen untuk "Gambar!!! Kondom Ini Khusus Buat Wanita Untuk Elakkan Dirgol"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman