SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Kering Air Mata Saya Mengenangkan Nasib Anak

Kuantan: “Sudah kering air mata saya mengenangkan penderitaan ditanggung anak. Jika boleh bertukar tempat dengannya, saya sanggup,” kata Azmah Ariffin, 33, ibu Muhammad Saqir Aminuddin Mohd Lazim Sakila, 2, yang menderita penyakit misteri apabila perutnya membesar sehingga sebesar buah tembikai sejak awal tahun ini.

Menurutnya, dia masih tidak mengetahui dengan jelas penyakit misteri dialami Muhammad Saqir walaupun pernah membawa anak keempatnya itu membuat pemeriksaan di Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA) di sini, sebelum ini.

Katanya, pada peringkat awal ada benjolan kecil di bawah perut anaknya dan mereka membawanya ke Klinik Pesakit Luar di Jalan Bukit Sekilau, di sini, namun doktor memberitahu ia ketulan najis tersumbat.“Anak saya diberikan antibiotik, namun keadaannya tidak berubah, sebaliknya perutnya terus membengkak dan kami membawanya ke HTAA untuk pemeriksaan lanjut.

“Doktor meminta anak saya dirujuk ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) untuk rawatan kimoterapi tanpa memaklumkan dengan jelas penyakit sebenar anak saya,” katanya ketika ditemui di rumahnya di Kampung Batu Tiga, Jalan Kuantan-Gambang, dekat sini, semalam.

Azmah mendakwa, akibat ragu-ragu berhubung punca sebenar penyakit anaknya itu, dia dan suami Mohd Lazim Sakila Mohd Nor, 34, memutuskan untuk tidak mengikut nasihat doktor di HTAA.

“Kami tidak berani menanggung risiko melakukan rawatan seperti disyorkan sebaliknya membawa Muhammad Saqir menemui pakar kanak-kanak dalam masa terdekat selain mendapatkan rawatan tradisional,” katanya.

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori kisah sedih dengan tajuk Kering Air Mata Saya Mengenangkan Nasib Anak. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/04/kering-air-mata-saya-mengenangkan-nasib.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 18/04/14

Belum ada komen untuk "Kering Air Mata Saya Mengenangkan Nasib Anak"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman