SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Kisah Benar Isteri Curang Diperkosa Lelaki Pakistan

Kisah in adalah kisah benar sebagai ikhtibar buat para isteri cukuplah setia pada suami tak perlu curang mengikut kehendak syaitan ikuti kisah benar ini.

Tindakan seorang isteri menjalin hubungan sulit dengan seorang lelaki warga Pakistan membawa padah apabila dia dirogol lelaki berkenaan di tangga sebuah premis pusat membeli belah.

Dalam kejadian kira-kira jam 12.45 tengah hari itu, mangsa berusia 25 tahun yang bekerja di tempat sama dengan suspek berusia 21 tahun itu, dirogol kekasih gelapnya itu selain gambarnya dalam keadaan bogel turut dirakam suspek menggunakan telefon bimbit.

Mangsa yang mempunyai dua anak sebelum itu menjalin hubungan dengan lelaki berkenaan sejak Julai lalu sebelum dia mendakwa dirogol lelaki itu dalam bulan sama.Jurucakap polis berkata, kecurangan isterinya disedari suaminya apabila mengesyaki berlaku perubahan ketara termasuk dingin ketika mereka melakukan hubungan seks.

Menurutnya, suaminya kemudian menyiasat sebelum isterinya mengaku dirogol teman lelakinya itu di tangga tempat kerja mereka, malah gambarnya dalam keadaan bogel turut dirakam suspek.Katanya, selepas perbuatan itu, suspek mengajak mangsa melakukan hubungan seks beberapa kali, tetapi mangsa menolaknya.

“Selepas kejadian itu, mangsa dikatakan tidak lagi berjumpa dengan suspek sebelum hubungan cinta terlarang yang dijalinkan sejak beberapa bulan itu terbongkar dan diketahui suaminya.“Berikutan itu, suami mangsa bertindak mencari suspek di tempat kerjanya. Suspek dikatakan dipukul sebelum ditahan dan diserahkan kepada polis kerana disyaki merogol mangsa,” katanya.

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Kisah Benar Isteri Curang Diperkosa Lelaki Pakistan. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/04/kisah-benar-isteri-curang-diperkosa.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 20/04/14

6 komentar untuk "Kisah Benar Isteri Curang Diperkosa Lelaki Pakistan"

  1. Tanpa Nama21.4.14

    Buat suke same suke last2 kacap kne rogol puieee

    BalasPadam
  2. Klau de sma suka okla tu..

    BalasPadam
  3. Klau de sma suka okla tu..

    BalasPadam
  4. Klau de sma suka okla tu..

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama20.6.14

    Btina camtu dh la..sial btul...

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama17.11.14

    Nama pun betina.....memang mcm tue...main nak...bila dah nk tutup salah sindiri...cakap kena rogol...lancau la

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman