SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Gadis Berusia 17 Tahun Bangga Jadi Pelcur

Seorang remaja keciciran sekolah berusia 17 tahun yang hanya dikenali sebagai Jane bangga menjadi pelacur kerana dia tidak perlu lagi meminta wang daripada ibu bapanya.Bagi Jane tidak salah untuk mengiklankan tubuhnya kerana mahu memperoleh wang tunai untuk berparti.

Jane berkata, dia membelanjakan SGD$200 (RM505) setiap kali keluar berparti. “Saya bukan yang pertama melakukannya. Seorang daripada rakan saya memberitahu laman sembang tempat yang tepat untuk mencari pelanggan,” katanya.

Ibu bapa Jane yang berusia 40-an bekerja sebagai tukang cuci dan tinggal di flet tiga bilik tidak tahu-menahu mengenai kegiatan anak mereka.Menggelar dirinya sebagai “girl17fl” Jane biasanya melayari Internet, kebanyakan di laman sembang Alamak untuk mencari pelanggan.

Berdasarkan undang-undang Singapura, mendapatkan khidmat seks dengan membayar remaja bawah umur adalah satu kesalahan. Walaupun maklum dengan perkara itu, dia tidak menghiraukannya.

Jane hanya mahu mendapatkan wang untuk berparti dan membeli alkohol.“Orang lelaki sukakan perempuan muda dan ramai daripada mereka tidak membantah apabila saya beritahu mereka umur saya. Saya lakukannya semata-mata untuk wang.

“Kami bertemu di laman sembang sebelum bersua muka, berbual dan kemudian melakukan seks. Selepas itu, masing-masing melupakan apa yang berlaku,” katanya. Wartawan yang menyamar sebagai pelanggan bertemu Jane pada 2 September lalu di kawasan kejiranan MacPherson.

Apabila diberitahu “pelanggannya” adalah wartawan, Jane bersetuju untuk mendedahkan semua kegiatannya dengan syarat nama sebenarnya tidak didedahkan.

sumber:http://paapaada.blogspot.com

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Gadis Berusia 17 Tahun Bangga Jadi Pelcur. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/04/gadis-berusia-17-tahun-bangga-jadi.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 18/04/14

Belum ada komen untuk "Gadis Berusia 17 Tahun Bangga Jadi Pelcur"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman