SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Sukarelawan Biadap!!! Suap Daging Babi Pada Kanak-kanak Islam Yang Miskin

Jakarta: Seorang sukarelawan kebajikan yang menyediakan makanan untuk penduduk miskin dijatuhi hukuman penjara setahun setengah kerana menyuapkan daging babi ke mulut seorang kanak-kanak Islam.Alferd Waang, 30, dilapor berbuat demikian di kediamannya di Nusa Tenggara Timur.

Dalam keterangannya kepada mahkamah, ibu kanak-kanak itu, Mone Manida Bolang berkata, dia datang ke pusat kebajikan yang dikelola Alferd untuk mengambil makanan yang disediakan untuk orang Islam.

Menurut Mone, apabila keluar membawa makanan ke tempat yang disediakan, Alferd mengekorinya dan menawarkan makanan yang disediakan bukan untuk orang Islam dan mengandungi babi.

Mone menolak tawaran iu, tetapi Algerd bertindak menyuapkan daging babi ke mulut anak Mone yang dalam dukungannya, Fadli Kadir Abdullah.Mone menepis tangan Alfer dan memuntahkan makanan itu dari mulut anaknya. - Agensi

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Sukarelawan Biadap!!! Suap Daging Babi Pada Kanak-kanak Islam Yang Miskin. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/04/sukarelawan-biadap-suap-daging-babi.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 20/04/14

Belum ada komen untuk "Sukarelawan Biadap!!! Suap Daging Babi Pada Kanak-kanak Islam Yang Miskin"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman