SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Wajib Baca!!!! Sumber Makanan Selepas Perang Dunia Ketiga

Begitulah tajuk sebuah laporan mengenai projek yang telah dan sedang dilaksana kan oleh mereka mereka seperti nama di atas.

Setiap kali nama Rockefeller muncul, admin ini akan sangsi kerana sudah lama mengetahui watak ini adalah proksi Dajal / Iluminatti selain Rostchild.

Jika ulama kita dan agamawan kita yang terkenal dengan ilmu “copy paste “ hanya dapat mengintrepretasi kisah “Yahudi” dan “Dajal” dalam fasa pertama sahaja, maka Yahudi dan Dajal sudahpun advance dan menyerupai bentuk lain mengunakan proksi dan pelaksana.

Selain sudah berjaya menanam benih-benih kebencian dan kemarahan kepada setiap negara didunia ini, Dajal juga sudah berjaya menyimpan benih makanan sebaik sahaja negara negara semua berperang sama sendiri.



Bill Gates, Rockefeller and the GMO giants know something we don’t.

Dajal melalui Amerika dan Israel serta beberapa negara NATO boleh mencetuskan perang di Ukraine bersama Russia jika mereka mahukannya esok, tetapi itu tentu sekali tidak menepati sasaran perang global.

Samalah juga mereka boleh membuat Korea Selatan berperang dengan Korea Utara esok, tetapi mereka “abstain” dahulu kerana apa yang mereka mahu adalah “total war” ataupun “major war” di mana seluruh negara di dunia akan berperang sekaligus, itulah hasrat yang mereka mahu.

Seperti kami laporkan dalam atikel lain, Dajal hanya mahukan sejumlah 500 juta penduduk bumi sahaja jika boleh, ketika makhluk menyambut Nabi Isa dan Imam Mahdi. Ini adalah jumlah yang “manageble” bagi mereka.

“Doomsday Seed Vault” in the Arctic -

    “The fact is that THIS IS A VILE TRICK OF SATAN’S.

    It is the antichrist, otherwise known as the dajjal, who will perpetrate all the barbaric measures that the Christian world will be indoctrinated with as a result of this trickery, and that will be falsely ascribed to Hazrat Mahdi (pbuh). THIS SAVAGE AND ANARCHISTIC IDEA INTENDED TO RUTHLESSLY SLAUGHTER PEOPLE AND WIPE OUT ONE-THIRD OF THE WORLD’S POPULATION BELONGS TO THE ANTICHRIST. This idea of the antichrist IS BEING DRAWN UP WITH THE AIM OF SLAUGHTERING ONE-THIRD OF THE WORLD’S POPULATION, APPROXIMATELY 2 BILLION 233 MILLION PEOPLE, during the time of the coming of the Prophet Jesus (pbuh). THIS WILL BE THE WORST MASSACRE IN THE HISTORY OF THE WORLD. IT IS IMPOSSIBLE FOR ANYONE OTHER THAN THE ANTICHRIST to espouse such a slaughter. This bloody murderer whom Christians are so wrongly awaiting, IS CLEARLY THE ANTICHRIST”


Berbalik kepada topik di atas, seed vault ataupun dipanggil “doomsday vault” adalah projek yang sangat penting tetapi dibuat dengan cara “low profile”.

Malah dengan gelaran “doomsday” sahaja sudah cukup untuk difahami.

Bagi mereka yang tidak percaya atau tidak hairan pada kisah kisah sebegini, ia sememangnya kemahuan Dajal. Iaitu tidak mempercayai akan kewujudannya adalah bonus untuk Dajal.


(logo bermata satu tetap diselitkan)


Apakah fungsi “doomsday vault” ini?

Dengan cara mudah untuk fahaman orang marhaen, ia adalah tabungan segala jenis makanan dan tanaman serta tumbuhan dari pelbagai jenis seperti gandum beras buah-buahan dan segala macam yang ada di bumi.




Oleh sebab perang yang dirancang membabitkan nuklear dan bom pemusnah yang membabitkan kehancuran total dan kemusnahan environment bumi maka mereka sudah advance menjaga stok makanan selepas perang.


http://en.wikipedia.org/wiki/Svalbard_Global_Seed_Vault  (kalau nak tahu lanjut)


Kenapa mereka pilih tempat dan kawasan terceruk?








Kerana pada perkiraan Dajal negara dan kawasan ini sahaja yang paling sesuai kerana mereka mengambil kira tempat dan kawasan ini adalah negara yang kemungkinan besar dirasainya atau direncananya sebagai tidak digangu oleh peperangan yang mereka sendiri cipta. Neutral.

Perang dunia ke3 hanya menunggu masa dan pasti akan berlaku jika diikut perkembangan politik dunia.


Dan apabila ia berlaku, mass destruction dan kehancuran luar biasa, malah ada surface bumi yang tidak dapat recover untuk menanam apa-apa dan juga menjadi mati dan gersang. Bukan sahaja ia gersang malah akan terus musnah tidak dapat ditumbuhi oleh apa-apa tanaman.

Begitulah perkiraan jahat Dajal Al-Masih.

Apabila perang selesai maka yang “survive” ataupun berjaya hidup akan mahu makanan, tapi bumi sudah banyak tandus dan rosak, maka hanya simpanan bank makanan Dajal sahaja yang ada untuk digemiskan dan dimohon.


Adakah seperti ungkapan yang kita sedia tahu Dajal menjanjikan syurga berkait dengan perkara ini? kerana hanya puak Dajal sahaja ada stok simpanan benih makanan ketika itu? lalu sesiapa menyokongnya umpama diberikan syurga apabila diserahkan benih untuk ditanam semula?

Ada orang alim dari luar negara menyebut tandanya adalah apabila negara Turkey mula berperang maka itulah tandanya. Yang lain bakal follow suite dengan mana-mana negara berpihak dan berkompromi dan menyerang segara negara yang sudah lama menyimpan dendam ataupun perasaan terhadap musuh mereka.

Amat malang ulama dan agamawan kita terlalu melayu dan arab sedangkan perkembangan Dajal adalah Westernise dan kebaratan, lalu pihak agamawan kita gagal mengesan dan menghidu perkembangan Dajal.

Lalu mereka tidak dapat mentafsirkan kelakuan sekarang dan hanya tertumpu apa yang dikata kan ribuan tahun lalu.

Atikel kami kali ini hanya mahu tumpu kepada “seed bank” dan “vault” ini sahaja dan mungkin menyusul dengan hal ehwal perang yang bakal dicipta di tajuk yang lain.

Jangan terleka akan Dajal.



Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Wajib Baca!!!! Sumber Makanan Selepas Perang Dunia Ketiga. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/04/wajib-baca-sumber-makanan-selepas.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 20/04/14

Belum ada komen untuk "Wajib Baca!!!! Sumber Makanan Selepas Perang Dunia Ketiga"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman