SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Kami Hanya Ringan-Ringan Tak Buat Apa pun - Pasangan Kantoi Dalam Hotel

Sungai Petani: "Saya hanya berasmara dengan dia je dan xbuat apa apa pun."
Begitula alasan seorang gadis berusia 21 tahun ketika ditahan bersama pasangan lelakinya didalam bilik disebuah hotel murah semalam dalam operasi bersepadu syariah oleh JHEA Islam Kedah bersama agensi lain.

Gadis dan pasangannya yang berusia 21 tahun itu ditahan jam 2am antara 7 lagi pasangan yang dicekup berduaduan didalam bilik di beberapa buah hotel disekitar bandar ini dalam serbuar berasingan.

Gadis yang berasal dari kampung Naga Lilit, Padang Serai Kulim terbabit hanya berbaju T dan bertuala ditemui bersembunyi di belakang pintu ketika pasangannya membuka pintu setelah di ketuk pihak berkuaksa.

Gadis tersebut mendakwa terpaksa bermalam dihotel murah yang berharga RM30.00 semalam kerana tak mahu pulang kerumah setelah dimarahi bapa akibat gagal membayar ansuran motosikal selepas berhenti kerja.

"Selepas dimarahi bapa, saya keluar dari rumah dan datang kerumah ibu saudara di di Sungai Petani, tapi disuruh pulang walaupun saya enggan berbuat demikian, lalu menelifon teman lelaki agar menyewa sebuah bilik hotel murah."

"Saya dan teman lelaki tak buat apa apa pun dan tak lakukan hubungan sex pun, kami hanya ringan ringan saja sebelum diserbu".

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Kami Hanya Ringan-Ringan Tak Buat Apa pun - Pasangan Kantoi Dalam Hotel. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/04/kami-hanya-ringan-ringan-tak-buat-apa.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 30/04/14

Belum ada komen untuk "Kami Hanya Ringan-Ringan Tak Buat Apa pun - Pasangan Kantoi Dalam Hotel"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman