SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Polis Paksa Peniaga Minum Air Kencing

Polis Singapura semalam berikrar untuk menyiasat aduan seorang ahli perniagaan tempatan yang mendakwa didera selepas ditangkap atas tuduhan menjual peranti Apple bernilai jutaan dolar.Ong Su Ping, 32, berkata, polis memaksanya meminum air kencing mereka, memasukkan berus tandas ke dalam mulutnya, menyungkup kepalanya dengan seluar dalam yang sudah diguna, menarik rambutnya dan menyerang kemaluannya,” lapor akhbar Straits Times.
Ong yang berdepan dengan tuduhan menerima 3,400 peranti iPad dan iPhone yang dicuri bernilai Sg$1.4 juta (RM3.42 juta) memberitahu mahkamah semalam, penderaan itu berlarutan empat jam dan dia kemudian sering mengigau kerananya.

Bapa Ong memberitahu akhbar itu, anggota keluarganya tidak dibenar menemui atau bercakap dengannya sejak sembilan hari lalu.Dakwaan itu mendorong hakim mencadangkan kepada polis supaya seorang pegawai yang tidak terbabit dengan penangkapan ahli perniagaan itu menyiasat dakwaan berkenaan. – AFP









Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Polis Paksa Peniaga Minum Air Kencing. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/06/polis-paksa-peniaga-minum-air-kencing.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 20/06/13

Belum ada komen untuk "Polis Paksa Peniaga Minum Air Kencing"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman