SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Tak Puas Hati Dengan Keputusan Pengadil

Memamg Nak Kena Ipoh: Biarpun tidak puas hati, jurulatih Perak Mohd Azraai Khor Abdullah enggan mengulas mengenai mutu pengadilan yang dikatakan menjadi punca berlaku kekecohan di akhir perlawanan Perak dengan Lions XII di Ipoh, malam kelmarin.

“Saya tidak mahu mengulas panjang. Masing-masing ada mata, lihatlah sendiri. Perak sepatutnya memenangi perlawanan. Inilah bola sepak kita,” kata Azraai yang tidak mahu mengundang masalah dengan Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM).

Begitupun menurut jurulatih itu, Timbalan Presiden Persatuan Bola Sepak Perak (PAFA) Khairul Azwan Harun merangkap pengurus pasukan mengarahkan urusetia PAFA membuat bantahan rasmi kepada badan induk bola sepak negara.

Insiden di akhir perlawanan itu menyaksikan berlaku percakaran antara pemain kedua-dua pasukan serta pengadil Kamal Ahmad dan pembantu pengadil 1, Muhammad Hanif menjadi sasaran kemarahan pemain dan pegawai Perak.
Foto

PEMAIN Perak tidak puas hati selepas tamat perlawanan.


Kemuncak kemarahan mereka berikutan tindakan kedua-dua pegawai itu tidak mengesahkan gol Perak dalam masa kecederaan yang ditangkap penjaga gol Lions XII walaupun bola kelihatan sudah melepasi garisan.




Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Tak Puas Hati Dengan Keputusan Pengadil. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/06/tak-puas-hati-dengan-keputusan-pengadil.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 27/06/13

Belum ada komen untuk "Tak Puas Hati Dengan Keputusan Pengadil"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman