SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Cikgu Masukkan Jari Dalam Saya Punya

Memang Biadap!!! sangap punya pasal murid darjah 2 pun jadi mangsa.Pengakuan dibuat pelajar tersebut cikgu masukkan jari dalam kemaluannya baca info penuh

BESUT - Empat murid perempuan sebuah sekolah rendah di sini, mengadu dicabul oleh seorang guru di dalam sebuah bilik di sekolah berkenaan pada 9 Jun lalu.Difahamkan dalam kejadian kira-kira jam 9.45 pagi itu, guru lelaki itu didakwa mencabul murid tahun dua di bilik kesihatan sekolah berkenaan.

Kisah itu terbongkar pada 21 Jun lalu apabila salah seorang daripada murid tersebut telah memaklumkan kepada ibunya mengenai perbuatan guru terbabit. Kanak-kanak itu memberitahu, guru berkenaan telah melakukan perbuatan lucah terhadapnya dan dua lagi rakannya.

Sebaik sahaja mengetahui kejadian itu, ibu kanak-kanak terbabit segera membuat laporan polis di Balai Polis Jertih pada 24 Jun lalu.

Ketiga-tiga murid tersebut tinggal di kampung sama dan berdekatan dengan sekolah tersebut. Manakala sumber memberitahu, mangsa keempat murid tahun dua sekolah sama tampil membuat laporan kelmarin, mendakwa turut menjadi mangsa guru tersebut.

Difahamkan, perkara itu terbongkar selepas ibu mangsa mendengar kes berkenaan lalu bertanyakan kepada anaknya sama ada dia turut dicabul guru tersebut.Murid terbabit mengadu menerima nasib sama seperti rakannya dengan mendakwa guru berkenaan telah memasukkan jari ke dalam kemaluannya selepas menutup mata dan mulut dengan pita pelekat manakala kaki dan tangannya diikat dengan tali.

Ketua Polis Daerah, Superintendan Kamaruddin Mohd Zakaria ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan berhubung kejadian itu tetapi enggan mengulas lanjut kerana siasatan masih dijalankan.





Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Cikgu Masukkan Jari Dalam Saya Punya. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/06/cikgu-masukkan-jari-dalam-saya-punya.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 29/06/13

14 komentar untuk "Cikgu Masukkan Jari Dalam Saya Punya"

  1. Hukuman yg serius perlu dikenakan kalau betul Si Cikgu bersalah. Ini kalau diambil sambil-lewa,ianya akan menjadi barah yg akan menular seluruh Negara.Malang bagi anak2 kita,generasi kita dan harapan kita semuda begitu sudah mahu dimusnahkan masa depan mereka.

    BalasPadam
    Balasan
    1. bt0l 2..bg jew cikgu 2..100 sebatan biar diey serik..ad gax mnusia mcm 2 an at dunia niey..mcm2 jew la kes2 niey..

      Padam
    2. Tanpa Nama9.9.13

      Adesss..Perngai Menglahkn Berok....Kene Kasi Kaw Kaw Nyer Sebatan...Biar Insaf Skit

      Padam
  2. Tanpa Nama29.6.13

    Tuh manenye BUKAN CIKGU ! Apepunye cikgu macam tuh . Hurmm , dunia2 :/

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama20.8.13

      Memang bukan cikgulah sebab ~ cikgu berpendidikkan bukan macam cikgunyer tuh tkder pendidikan ~

      Padam
  3. memalukan warga pendidik

    BalasPadam
  4. Cikgu ni dah x siuman agaknya.. atau dia dah lupa pd etika perguruan .

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama21.7.13

    cikgu cam tu elok kite pkul reramai

    BalasPadam
  6. ni sangap ke experimen... hahahah kemaruk nak buat menda tu kot...

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama8.9.13

    waa beruntung cikgu tu yee

    BalasPadam
  8. Tanpa Nama8.9.13

    klu cikgu tu jilat budak punya tu comfirm mereka tak report

    BalasPadam
  9. Tanpa Nama15.12.13

    bohong

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman