SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Gadis Cun Berubah Hudoh Selepas Guna Produk Kecantikan Dari Internet

sebut sahaja cantiik semua nak cantik terutamanya wanita sanggup habis duit beribu-ribu ringgit asalkan nampak cantik namun sebaliknya wanita ini seperti yang anda lihat gambarnya memang cun namun tidak bersyukur dengan kecantikannya maka mukanya menjadi menakutkan gara-gara menggunakan produk kecantikan tiruan

Gadis ini merupakan seorang blogger blog kecantikan dari singapura yang mengalami masalah alahan kulit selepas menggunakan produk yang diberikan oleh penaja laman sesawang untuk diulas. Agak scary melihat bintik seperti muka Bepop di muka beliau, kesian Bun Bun kan.  

Pesanan admin kepada semua,terutamanya golongan hawa yang terlalu obses kepada kecantikan agar berhati-hati sebelum membeli dan menggunakan produk kecantikan,terutamanya yang tidak mendapat kelulusan dari pihak yang bertanggungjawab.

Janganlah kerana harganya yang murah kita sanggup memperjudikan wajah kita yang sudah sedia sempurna dijadikan oleh Yang Maha Esa.














credit:http://wwwsaja-saja.blogspot.com


Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info wanita dengan tajuk Gadis Cun Berubah Hudoh Selepas Guna Produk Kecantikan Dari Internet. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/06/gadis-cun-berubah-hudoh-selepas-guna.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 27/06/13

3 komentar untuk "Gadis Cun Berubah Hudoh Selepas Guna Produk Kecantikan Dari Internet"

Geng Blogger

Putera Izman