SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Anak Menghamilkan Ibu Sendiri Buat Kali Kedua



Seorang lelaki melarikan diri dari rumahnya, setelah mendapati beliau  telah menghamilkan ibunya sendiri untuk kali kedua.Simon Matsvara, melarikan diri dari rumahnya yang berada di Desa Pote, Provinsi Mashonaland Central, bersama dengan ibunya, yang kini mengandung anaknya.

Menurut Ketua kampung Chinamhora , masyarakat geram dengan kisah hubungan terlarang pasangan sedarah itu. Untuk itu mereka kini memburu pasangan itu untuk memberikan mereka pelajaran."Kami akan memburu mereka berdua dan kami akan menghukum mereka untuk memberikan peringatan yang jelas kepada pesalah supaya mereka tidak akan melakukan kesalahan seperti itu lagi," ujarnya, seperti dipetik Daily Mail.
Berdasarkan laporan seorang penduduk kampung, pasangan itu telah mulakan  hubungan incest mereka pada tahun 2008 setelah suami atau bapa kepala anak lelaki tersebut meninggal dunia akibat stroke, Walau sudah ditinggal suaminya, Ethel Vhangare, mengandung, selidik punya selidik, ia diketahui melakukan hubungan suami istri dengan anaknya, Simon.

Melihat tindakan amoral itu, ketua kampung memutuskan untuk mendenda keluarga itu dan memerintahkan pasangan itu untuk memutuskan tali cinta mereka.Ethel baru-baru ini diketahui hamil lagi, hal itu diketahui penduduk kampung, setelah Ethel sudah tidak hadir di gereja. Para penduduk kampung  mengunjungi rumahnya dan menemukan perut Ethel terlihat telah membulat.Merasa terancam nyawanya, pasangan incest itu kemudian melarikan diri rumah mereka.





Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Anak Menghamilkan Ibu Sendiri Buat Kali Kedua. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/06/anak-menghamilkan-ibu-sendiri-buat-kali.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 22/06/13

Belum ada komen untuk "Anak Menghamilkan Ibu Sendiri Buat Kali Kedua"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman