SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Fesyen Terbaru Yang Bakal Mengundang Bala

Memang Pelik!!! Inilah trend wanita di negara Jepun slamber jer pakai seperti ini agak-agaknya perogol kat sana dah pupus atau perogol tidak mempunyai nafsu? cuba Anda bayangkan jika fesyen ini digunakan oleh wanita Malaysia apa akan jadi?




Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Fesyen Terbaru Yang Bakal Mengundang Bala. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/06/fesyen-terbaru-yang-bakal-mengundang.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 28/06/13

14 komentar untuk "Fesyen Terbaru Yang Bakal Mengundang Bala"

  1. Tanpa Nama28.6.13

    Ingat kan negara Eropah yg teruk rupa nya negara lagi hancur macam kita dah tak bolih anggap jepun maju nampak nya mereka makin mundur ke belakang. Zaman tak cukup kain untuk buat baju.

    BalasPadam
  2. Ni betul2 tak cukup kain atau terlebih kulit..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama31.7.13

      kat sana mane ade perogol kut haaaa


      Padam
  3. Tanpa Nama28.6.13

    Gaknya senang nak buang air besau.

    BalasPadam
  4. Manusia Bodo Macam Lembu,Begini La Tanda2nya Akhir Zaman

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama5.9.13

    Lau da mcm tu.. Bagus x yah pki langsung... Biar bogel jer cam lembu..

    BalasPadam
  6. Jepun negara gila la macm2 bnda pelik depa buat harap ja

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama6.3.14

    Cuba pk dalam2...jgn men komen je.depa dh kapir.nk kisah pe.tu slh satu sbb nk ngelak dr kes rogol.cz bila laki tgk bnda dh bogel.tkkn ada nfsu..maybe dia igt pmpuan tu tk btol.tp try sorg pmpuan tu pakai elok n ketat yg nmpk bntuk bdn dr luaran je..tu sebebarnya yg wt laki berahi nk tgk.tmbah2 bila terselak nmpk betis ckt.fuhh bkn men naik nfsu laki bila tgk
    .cer tgk mat saleh bjmur tpi pntai pakaicoli n bera je.korg tk ksh pun.

    BalasPadam
  8. Tanpa Nama6.3.14

    kalo kt cni kompem kene rogol

    BalasPadam
  9. Tanpa Nama6.3.14

    Depa kafir tu,saja nk bg org islam tgok tu bio lari iman org islam.

    BalasPadam
  10. Tanpa Nama6.3.14

    Berpakaian tetapi hakikatnya telanjang..you know what i mean??? itu adalah salah satu dari tanda2 kiamat yg telah disebut oleh rasulullah s.a.w sejak 1500 thn yg lalu..jika kamu masih mempunyai kesedaran,sedarlah bhawa ini bukan lg mimpi.ubahla diri kamu sebelum terlambat..tanda2nya semakin lama smakin jelas..sedarlah wahai saudaraku!!!!!

    BalasPadam
  11. Tanpa Nama7.3.14

    terok dunia ni dh nk dekat kiamat ni

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman