SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Pasangan Melakukan Adegan Panas Dihadapan Orang Ramai


Memang Gila!! bayangkan kalau dulunya manusia sembunyi buat projek takut dilihat orang apatah lagi jika aksinya dirakam sekarang lain pula ceritanya apabila pasangan ini membuat aksi terlarang di hadapan semua orang tempat yang terbuka dan diperhatikan orang sekeliling 

Cuba bayangkan jika ia berlaku di Malaysia agak-agaknya lelaki yang hidup belang melihat saja ker? silap-silap hari bulan diorang tumpang sekaki

TRIBUNNEWS.COM - Seorang seniman berusia 57 tahun melakukan adegan hubungan seks di depan umum sebagai sebagian dari eksebisi seni. Namun, tindakannya ini membuat dirinya ditangkap dan dijatuhi hukuman satu tahun penjara.

Seperti dilapor ChinaSmack, minggun lalu, seniman bernama Cheng Li ini melakukan aksinya di daerah seni,Songzhuang, Beijing, China. Setelah melakukan adegan itu, ia kemudian dibawa oleh polis dan dihukum setahun bekerja sebagai bentuk pembelajaran.

Dalam dokumen Komite Administrasi Pembelajaran Tenaga Kerja China, Cheng Li dituduh melakukan kegiatan tak senonoh di depan umum, telanjang, menarik banyak orang dan menganggu ketenteraman awam. Kini pengacara Li berusaha merayu agar hukuman itu dipertimbangankan kembali.


Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Pasangan Melakukan Adegan Panas Dihadapan Orang Ramai. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/06/pasangan-melakukan-adegan-panas.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 30/06/13

22 komentar untuk "Pasangan Melakukan Adegan Panas Dihadapan Orang Ramai"

  1. sbijik mcm bonatang

    BalasPadam
  2. mcm kera dalam hutan diorg ni..

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama30.6.13

    ouh cina patutla...
    mmg ketturunan diorang ni mcm babi skit

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama2.7.13

      jgn

      Padam
    2. Tanpa Nama2.7.13

      jgn ckp mcm tu fkir dulu sblm nk ckp dn crmin dulu bngsa sndiri k

      Padam
  4. Tanpa Nama30.6.13

    Jgn cakap cina begitu....yg buang bayi d malaysia keturunan apa tu

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama30.6.13

    Saya pun keturunan cina tp saya Islam....

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama1.7.13

    no dignity

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama1.7.13

    dunia akhir zaman......manusia dah tk malu buat benda2 yg tk elok.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama2.7.13

      apa yg sdara ckp tu memng btul kita x blh nk mngta org lain kecuali kita ni prfek d dunia ini hrp mklum...

      Padam
  8. Tanpa Nama1.7.13

    klu bdk2 tgo ni,jd hal ni

    BalasPadam
  9. Tanpa Nama1.7.13

    chines is a crazy people... eat exotic food, eat people, drive on road like mad people...

    BalasPadam
  10. Tanpa Nama15.7.13

    Perangai mcm bab jer!

    BalasPadam
  11. Tanpa Nama16.7.13

    lebih hina dari binatang...

    BalasPadam
  12. Tanpa Nama22.7.13

    woi..rakyat cina lagi ramai yg beragama islam drpd melayu...anak zina dk tepi longkang tu anak bangsa mana? ak x bangga lahir sebagai bangsa melayu..tp aku bangga lahir sebagai seorang muslim

    BalasPadam
  13. Tanpa Nama25.7.13

    bangsa apa pun klu sdh buat dosa biarlah Tuhan yg tentukan hukuman hinaan dorg terima nnt .. manusia sdh di bagi akal tp xpkai , padah sndiri . . klu nk sgt kutuk org brzina... hri2 pun manusia ni berzina cuma dr pelbagai pnyudahan . . tgk pmpn sexy skjap or over dr sesaat dh kira zina. . tgk mata gf sdh zina lain lah klu pmpn tu wife yg sah. . tgk pmpn xtutup aurat , zina jgk... btl lh dkat dunia ni xda bnda yg perfect. . tp kena brhati2 sbb tu ada guidelines, ikut lh agama sendiri.. islam=al-quran, Christianity bible n etc . . . done.

    BalasPadam
  14. tak perlu cakap bangsa apa... pokok pangkal tanya pada diri sendiri sudah... tak kena pada diri sendiri boleh lah ckp kan...

    BalasPadam
  15. Tanpa Nama10.8.13

    X kira apa bangsa kalau x gunakan akal fikiran dan agama sebagai benteng ia seperti haiwan bahkan lebih teruk dari itu.

    BalasPadam
  16. Tanpa Nama17.8.13

    tidak pernah malu dengan diri sendiri

    BalasPadam
  17. Tanpa Nama5.9.13

    Dah tua.. Masih x guna akal fikiran.. Otak letak dlm kasut ke..

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman