SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Video Doktor Mengamuk Ketika Dia Kantoi Sedang Menc*bvl Pesakit

selamat datang ke blog memang gempaq inilah doktor yang mengambil kesempatan pada pesakit aksi beliau dirakam kemudian selepas mengetahui dirinya dirakam dia bagaikan nak gila

Kamera tersembunyi sebuah stesen televisyen berjaya merakamkan aksi seorang doktor yang dikatakan sering mengambil kesempatan terhadap pesakitnya di Rome Itali.Dalam insiden tersebut, doktor itu jelas kelihatan meraba seorang wanita yang datang untuk mendapatkan rawatan di klinik lelaki berkenaan.

Kamera tersembunyi itu memang sengaja dipasang oleh krew televisyen untuk sebuah program berjudul ‘Striscia La Notizia’.Peristiwa tersebut dilaporkan secara meluas oleh media Itali bulan lalu.

Menurut laporan, ketika doktor tersebut sedang asyik ‘mendiagnosis’ pesakitnya, Jimmy Ghione, wartawan stesen televisyen itu terus meluru masuk ke bilik rawatan. Doktor tersebut yang marah dan malu terus menyerang Ghione.

Stesen televisyen tersebut merancang untuk ‘mengenakan’ doktor berkenaan yang didakwa telah banyak kali mencabul para pesakitnya. Malah, ‘pesakit’ yang diraba doktor tersebut ketika rakaman itu dilakukan juga merupakan krew yang menyamar.

Menurut laporan akhbar, doktor tersebut sempat memberitahu ‘pesakitnya’ itu supaya jangan risau kerana dia tidak akan membuatkan wanita itu hamil.



Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Video Doktor Mengamuk Ketika Dia Kantoi Sedang Menc*bvl Pesakit. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/06/video-doktor-mengamuk-ketika-dia-kantoi.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 29/06/13

1 Komentar untuk "Video Doktor Mengamuk Ketika Dia Kantoi Sedang Menc*bvl Pesakit"

Geng Blogger

Putera Izman