SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Kemalangan Maut Di Lebuhraya Utara Selatan

BUTTERWORTH: “Hanya kira-kira 30 saat memisahkan saya dengan kemalangan ini, jika tidak saya tak tahu bagaimana nasib saya,” kata Mohamad Solehin Azahari, 19, saksi kemalangan maut membabitkan sebuah kenderaan di Kilometer 138.1 Lebuhraya Utara Selatan (PLUS) berhampiran susur keluar Megamall Perai, di sini, malam kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira jam 9.45 malam itu, dua maut iaitu pemandu kereta, G Muniandi, 42, dan seorang penumpang yang duduk di sebelah pemandu, Kristina Yusuf, 34, yang berasal dari Medan, Indonesia.

Ketika kejadian, Mohamad Solehin dari arah Juru menghala ke Seberang Jaya.Menurutnya, sebelum kejadian dia berada tidak jauh dari kenderaan terbabit dan bernasib baik kerana laluan berkenaan ketika itu tidak sibuk.

“Saya dalam perjalanan dari rumah di Jawi untuk membeli makanan di Seberang Jaya. Tiba di tempat kejadian, saya nampak sebuah kereta dari laluan menuju ke Seberang Jaya masuk ke persimpangan Perai.




Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Kemalangan Maut Di Lebuhraya Utara Selatan. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/06/kemalangan-maut-di-lebuhraya-utara.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 23/06/13

Belum ada komen untuk "Kemalangan Maut Di Lebuhraya Utara Selatan"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman