SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Kasian Si Suami Jadi Mangsa Si Isteri

KISAH PERTAMA>>>

Laki telefon,


Yang oii... Abang kat kedai mamak ni... Awak nak pesan apa-apa?
Bini jawab,


Tak mau bang, bini awak diet...


Laki pun balik rumah, goyang tangan tak beli apa-apa...


Sampai rumah, tengok bini tarik muka moncong macam cencorot


Siap majuk-majuk... Lari tidur bilik sebelah....


Bila laki tanya balik,


Kan tadi awak yang tak mau pesan apa-apa yang oiii....


Bini jawab,


memangla orang kata tak mau apa-apa...


Tapi belikan jer la apa-apa....


Kalau abang beli apa-apa kita makan jerrr....


Eh, bini aku ni... Yang mana satu ni?

-----------------------------------------------------------------
KISAH KEDUA>>>>


Laki telefon bini,


Petang ni awak nak masak apa Yang?


Bini jawab,


Alaaahhh.... Hari-hari kena masak, penatlah bang!


Balik kerja ni Abang makan siap-siaplah


Laki pon, balik kerja.. Singgah kedai mamak


Tibai nasik beriyani kari kamben baekk punya.


Sampai umah, sendawa bau kamben...


Tiba-tiba... Bini jerit panggil suh makan!


Bang, bini awak masak sambal tumis petai, sama sup ayam,


Sama telur bistik, sama ayam goreng kunyit. Jom makan!!


Si laki terkulat-kulat pandang makanan penuh satu meja,


Sedangkan perut dia dah senak, penuh dengan kamben!


Merajuk lagiiii... Tido bilik sebelah lagi.....!!


Yang, awak ni ada kecelaruan mental ke halusinasi nih?

----------------------------------------------------------------
KISAH KETIGA>>>>


Abangni, kalo dok umah asek sepah umah jerlah!


Bini abang penat tau nak kemas umah semedang


Awat abang tak kuar pi mancing ker... Pi main bola ke.

..
Pegilah! Pegilah! Saya nak rilek-rilek dgn budak-budak nih


Si laki punyala seronok weeiii....


Dan-dan bangun pi tukar baju, capai talipon, capai kunci keta...
Bila dah siap, kuar bilik...


Tengok hanak bini dah siap-siap pakai baju lawa...


Bangggg, bini awak sama hanak-hanak ikut awak eh?

----------------------------------------------------------------
KISAH KEEMPAT>>>>


Bang, ujung mingguni balik kampung nak?


Abang keja lah yang....


Abang hantar bini abang dgn hanak-hanak dah la bang,


Pastu abang balik la KL balik


Lepas dah hantar hanak bini balik Parit Buntaq,


Esoknya, laki pon start keta... Nak balik KL.


Baru sampai Taiping, talipon berbunyi... Bini dia talipon.


Abang bila nak balik ambik kitorang bang?



----------------------------------------------------------------
KISAH KELIMA>>>>

Abang ni asyik tengok tibi jer dari semalam tau


Abang tak kesian bini abang ker...


Dah kelupas-kelupas kulit jari tau.. Asik basuh kain jer


Abang tulungla lipat banjaran Himalaya dalam bilik rahsia tu bang...


Laki pon, dengan muka rebel.... Masuk bilik rahsia... Lipat kain


Sekali, bini masuk bilik nak usha line... Tetiba jer kena petir
plak..


Apa awak lipat kain mcm ni banggg?


Kenapa sudut kanan tak align dgn sudut kiri nih?


Kenapa kolar baju ni awak lipat ke dalam?


kenapa spender ni awak lipat tiga?


kenapa? kenapa? kenapa?

---------------------------------------------------------------
KISAH KEENAM>>>


Nah hambik anak ni bang... pakaikan pampers, pakaikan baju...


bini abang nak mandikan hanak yang sorang lagi..

..
Nak bagi pakai baju mana ni Yang...? <--- laki tanya Alah abangni... kan baju 


anak ada 8 bakul tu... pakaikan jerlah baju mana-mana pon... bukan ada org 

nk tengok ponnn... Bila bini tengok, anak dah siap pakai baju.... Apa pesen 

baju abang bagi budak ni pakai bangggg! Apsal seluar kunin, tapi baju kaler 

merah? kalau orang tengok, nanti orang ingat anak kita sami ha... Kesian 

lelaki... alahaii.... p/s: hanya untuk hiburan semata-mata :)


 jgn pulak ade yg terase yee














































Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori kisah menarik dengan tajuk Kasian Si Suami Jadi Mangsa Si Isteri. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/06/kasian-si-suami-jadi-mangsa-si-isteri.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 26/06/13

7 komentar untuk "Kasian Si Suami Jadi Mangsa Si Isteri"

  1. Tanpa Nama26.6.13

    hahahahaaha naye2

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama26.6.13

    Btol belaka..hahaha

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama8.7.13

    lawaknya......

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama29.7.13

    betul2...hehe.....lucu lah

    BalasPadam
  5. ya..sal yg lipat bju uh bini aq pnye prangai

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman