SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Wanita Merayu Agar Orang Ramai Sebarkan Wajah Pencuri Samsung S4 Miliknya

pertama kali terima kasih kerana sudi singgah disini.Admin menerima 1 mesej iaitu salah seorang fan yang mendakwa handfon bimbitnya jenis samsung S4 telah dicuri menurutnya lagi pencuri tersebut telah menangkap gambarnya justeru secara tidak langsung gambar pencuri tersebut telah ke dalam akaun dropbox miliknya.Jadi kepada sesiapa yang menjumpai lelaki sila berhati-hati
atas permintaan fan admin terpaksa rahsiakan maklumat beliau untuk tujuan keselamatan








Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Wanita Merayu Agar Orang Ramai Sebarkan Wajah Pencuri Samsung S4 Miliknya. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/06/wanita-merayu-agar-orang-ramai-sebarkan.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 23/06/13

5 komentar untuk "Wanita Merayu Agar Orang Ramai Sebarkan Wajah Pencuri Samsung S4 Miliknya"

  1. Tanpa Nama25.6.13

    Subhannallah !!!! Jangan menuduh sebarangan .

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama25.6.13

    Aku dah bincang dgn family aku dan aku akan jumpa dengan loyar sebab ini adalah maruah keluarga aku . Bermula tarikh ni 25/06/2013 Pukul 12.52 aku beri kau masa tempoh 24 jam dari sekarang . Jumpa aku dan keluarga aku atau tunggu tindakan mahkamah . Sila ambil perhatian .Call 0148492898 .

    BalasPadam
  3. Ah kalau dah tak mampu nak membeli tu takpayah lah sampai nak mencuri hak orang lain.bodoh punya manusia.

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama28.6.13

    Orang kja keras nak bli...senang2 je nak curi.....xselamt hidup ko..damnnn...!!!

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama28.6.13

    Mne taww die belii dri pencuri yg curi pone tu..
    Pencuri tu pulakk offer baikk punyaa..3ratuss..kee..sapaa yg xna...klu aku pun nakk..
    Berdasarkan pengalaman..sye selalu pergi kg.baru...ade beberapa kli pernaa dsapaa oleh somebody..jual pone.jam...

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman