SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Pelajar Sekolah Dipaksa Tanggalkan Pakaian

SEOUL : Polis Korea Selatan menyatakan gambar sekumpulan remaja lelaki dan perempuan yang berbogel dan tersebar di Internet sebenarnya dipaksa berbuat demikian oleh beberapa pelajar senior mereka di sebuah sekolah tinggi di negara itu, lapor media semalam.

Pada minggu lalu, komuniti Internet gempar selepas melihat kira-kira 40 remaja Korea Selatan membentuk piramid manusia dalam keadaan bogel manakala tubuh mereka dibaling dengan tepung dan telur.

Beberapa imej lain menunjukkan mereka berdiri sambil menutup bahagian sulit atau sedang melucutkan seluar dalam masing-masing.

Media tempatan melaporkan gambar-gambar memalukan itu merupakan sebahagian daripada parti penutup majlis tamat persekolahan sebuah sekolah tinggi di Ilsan dalam wilayah Gyeonggi.

Beberapa mangsa berkata, mereka menerima mesej khidmat pesanan ringkas (SMS) daripada beberapa pelajar senior yang memberi amaran mereka akan menerima hukuman serius sekiranya enggan menghadiri parti itu.

Mengulas mengenainya, Presiden Korea Selatan, Lee Myung-bak menganggap insiden memalukan itu sebagai isu budaya dan berjanji akan mencari jalan untuk mengubah sistem pendidikan negara bagi mengelak kejadian sama daripada berulang.

Sementara itu, polis mengklasifikasi kes itu sebagai jenayah dan akan memanggil 20 pelajar sekolah tinggi untuk disoal siasat kerana terbabit dalam insiden itu. -Maklumat


Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Pelajar Sekolah Dipaksa Tanggalkan Pakaian. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/06/pelajar-sekolah-dipaksa-tanggalkan.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 25/06/13

Belum ada komen untuk "Pelajar Sekolah Dipaksa Tanggalkan Pakaian"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman