SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Wanita Berusia 63 Tahun Lahirkan 12 Ekor Anak Sotong

Selamat datang ke blog memang gempaq.Kali ini perkongsian yang agak pelik mengenaik seorang wanita berusia 63 tahun yang melahirkan 12 ekor anak sotong

Tajuk ini agak pelik sebenarnya. Namun ini adalah realiti yang terjadi di Korea Selatan. Seorang wanita berumur 63 tahun di Korea Selatan dilaporkan ‘menghamilkan’ 12 anak sotong selepas dia memakan calamari sotong goreng.

Difahamkan, warga emas itu berjumpa doktor selepas mulutnya berasa tidak selesa dan hasil pemeriksaan mendapati anak sotong telah melekat di bahagian gusi, lidah serta pipinya.

Doktor terpaksa melakukan pembedahan untuk mengeluarkan sedozen anak sotong didakwa terhasil daripada sperma yang terdapat pada calamari tersebut.

Disember lalu, seorang wanita di Jepun yang memakan sotong mentah juga terpaksa menjalani pembedahan untuk mengeluarkan sperma haiwan itu dari mulutnya.

Moral the story: Janganlah makan makanan mentah. Bahaya!!!






Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Wanita Berusia 63 Tahun Lahirkan 12 Ekor Anak Sotong. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/06/wanita-berusia-63-tahun-lahirkan-12.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 29/06/13

Belum ada komen untuk "Wanita Berusia 63 Tahun Lahirkan 12 Ekor Anak Sotong"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman