SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Ibu Hamil Mengalami Pendarahan Setelah Cermin Keretanya Dipecah Dan Diugut Dengan Parang




MAYA menunjukkan laporan polis yang dibuatnya.



Memang Kejam!!! beringatlah para pembaca sekelian kisah ini sebagai renungan kes ini sering berlaku baru-baru ini ditempat admin sendiripun turut terkena kes seperti ini mangsa membuat pengeluaran di bank kemudian singgah di warung untuk menjamu selera penyamun datang dengan mengeluarkan parang ugut mangsa untuk menyerahkan wang yang menyedihkan orang ramai sekadar melihat tidak dapat membantu dikhuatiri keselamatan tergugat dan kisah dibawah lebih kurang sama seperti cerita admin

Kuala Lumpur: Nyawa berada di hujung parang. Itu gambaran situasi genting dialami seorang wanita berusia 30 tahun apabila seorang daripada tiga penjenayah memecahkan cermin kereta Proton Pesona miliknya sebelum menghunuskan parang di lehernya.

Dalam kejadian jam 3.30 petang di depan sebuah bank di Jalan Tuanku Abdul Rahman (TAR), di sini, Selasa lalu, mangsa terpaksa melepaskan beg tangannya yang mengandungi wang RM15,000 kerana bimbang dicederakan.

Tambah memeritkan apabila mangsa yang mengandung tiga bulan itu turut mengalami pendarahan teruk akibat perbuatan kumpulan penjenayah terbabit.

Menceritakan semula kejadian itu, mangsa yang hanya mahu dikenali sebagai Maya, 30, berkata, pada mulanya dia dan suami mengeluarkan wang simpanan mereka di sebuah bank di Setiawangsa, di sini, untuk melunaskan hutang.

“Saya dan suami kemudian pergi ke sebuah lagi bank di Jalan TAR kerana suami mempunyai urusan di bank berkenaan. Disebabkan tempat letak kereta penuh, suami hanya berhenti di bahu jalan di depan bank dan saya menunggu dalam kenderaan,” katanya.




Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Ibu Hamil Mengalami Pendarahan Setelah Cermin Keretanya Dipecah Dan Diugut Dengan Parang. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/06/ibu-hamil-mengalami-pendarahan-setelah.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 29/06/13

Belum ada komen untuk "Ibu Hamil Mengalami Pendarahan Setelah Cermin Keretanya Dipecah Dan Diugut Dengan Parang"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman