SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Salman Khan Bakal Dipenjara 10 Tahun


NEW DELHI – Mahkamah Mumbai memutuskan, pelakon filem popular Bollywood, Salman Khan akan dibicarakan atas dakwaan terlibat dalam cubaan membunuh selepas terlibat dalam satu kemala- ngan jalan raya, 10 tahun lalu.Salman berdepan dengan hukuman 10 tahun penjara jika didapati bersalah.

Aktor tersebut sebelum ini telah dibicarakan atas dakwaan lebih ringan iaitu cuai sehingga menyebabkan kematian yang membawa hukuman maksimum dua tahun penjara.

Keputusan mahkamah pada Isnin lalu merupakan tamparan hebat kepada bintang terkenal Bollywood itu.Salman telah membintangi kira-kira 90 filem Hindustan dalam kerjayanya selama 25 tahun.

Salman didakwa merempuh sekumpulan gelandangan yang sedang tidur di kaki lima di Mumbai pada September 2002 dengan keretanya.Seorang lelaki dan tiga yang lain cedera dalam kejadian tersebut. Perbicaraan akan bermula pada 19 Julai depan. – AP

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori dunia hiburan dengan tajuk Salman Khan Bakal Dipenjara 10 Tahun. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/06/salman-khan-bakal-dipenjara-10-tahun.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 26/06/13

Belum ada komen untuk "Salman Khan Bakal Dipenjara 10 Tahun"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman