SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Pasangan Melekat Ketika Sedang Buat Projek

Memang Gempaq!!!! Mungkin ramai dah tonton video ini namun admin ingin kongsikan kepada pengunjung sekelian sebagai peringatan dan iktibar. bayangkan jika anda sedang melakukan projek dan melekat sudah pasti kecoh 1 dunia.Jadi ambilah kisah ini sebagai iktibar

perkongsian ini  sebuah kisah benar yang berlaku disebuah negara di Afrika, sepasang pasangan zina melakukan zina didalam sebuah bilik. Entah kenapa pasangan zina ini mengalami kejadian tragis di mana selepas mereka selesai melakukan hubungan badan dan merancang untuk menyudahinya ternyata zakar yang sudah terbenam didalam kemaluan wanita tersebut seolah-olah melekat didalam lubang senggama sang wanita dan menyebabkannya tidak dapat dicabut. Jadilah keduanya saling tindih dan bingung apa yang harus dilakukan.



Merasa tidak boleh berbuat apa-apa, akhirnya mereka berteriak minta tolong kepada orang ramai dan penduduk kampung  menemuinya berada dalam sebuah bilik tanpa mengenakan pakaian  dalam kedudukan melakukan hubungan badan. Keduanya kelihatan tidak berdaya dan terlihat bingung tanpa tahu apa yang perlu dilakukan dengan kejadian yang menimpanya selain menanggung perasaan malu yang teramat sangat.

Berita tentang kejadian tersebut dengan cepat merebak ke masyarakat dan masyarakatpun berbondong-bondong datang untuk menyaksikan kejadian aneh tersebut.

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Pasangan Melekat Ketika Sedang Buat Projek. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/09/pasangan-melekat-ketika-sedang-buat.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 12/09/13

3 komentar untuk "Pasangan Melekat Ketika Sedang Buat Projek"

  1. Tanpa Nama12.9.13

    sebenarnyer pompuan punya suami dh prgi jmpa ahli sihir supaya dia dpt tahu aktiviti betina tu ngan laki tu.dia dri dlu dh thu,tpi untk membuktikan nyer perkara tu adalah benar,dia jmpa ahli sihir tu.

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama13.9.13

    wu

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama19.5.14

    Tak masuk akal lah kalau laki tu mesti lah balasan kepada mereka sebab buat zina hah tengok lah apa dah jadi buat malu mereka lepas ni saya nak ingat kepada 1 malaysia supaya jangan buat zina lagi memang pengajaran buat kita

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman