SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Video Wanita Diragut Hingga Patah Tangan Di Gombak

Memang celaka itu yang dapat dikatakan kepada perompak tersebut menurut sumber dari fb Mangsa ragut di lampu isyarat Taman Greenwood Gombak.Dua wanita diragut. Seorang mengalami patah tangan

persoalannya sekarang apakah tindakan yang patut diambil kepada peragut-peragut di Malaysia ini sedangkan kita sedia maklum banyak kejadian ragut hingga membawa kematian kepada mangsa peragut.Persoalannya sekarang apa tindakan kerajaan untuk menangani isu ini?

Jika dalam islam ragut atau mencuri jika cukup syarat wajib potong tangan.Namun di Malaysia hukum hudud di sesuai dilaksanakan malahan buat kata Dr Mahathir nanti kalau potong tangan ramai rakyat Malaysia kudung itu kata beliau dalam wawancara televisyen satu ketika dulu.

Habis sekarang bagaimana pula dengan kes ragut yang semakin menjadi-jadi ini jika hukum hudud tidak sesuai apakah hukuman yang sesuai dikenakan kepada peragut ini?? anda harus ingat jika tiada tindakan diambil tidak mustahil ia berlaku kepada anda atau keluarga anda sendiri jadi fikir-fikirkan lihat video dibawah




Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Video Wanita Diragut Hingga Patah Tangan Di Gombak. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/05/video-wanita-diragut-hingga-patah.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 27/05/14

Belum ada komen untuk "Video Wanita Diragut Hingga Patah Tangan Di Gombak"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman