SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Hafiz Hamidun Bukan Lelaki Idaman Saya - Heliza Helmi

Kalau admin ialah insan yang bernama Hafiz Hamidun, dah lama lari menyorokkan diri dalam gua selepas membaca kenyataan Heliza Helmi ini. Kalau Hafiz Hamidun dalam diam ada menyimpan perasaan dan berharap memperisterikan Heliza, nampaknya harapan tersebut sudah hancur berkecai. Lelaki idaman Heliza bukanlah Hafiz Hamidun. Perit tetapi itulah kenyataannya.

Bagi Heliza, Hafiz Hamidun lebih kepada seorang abang dan tiada ciri-ciri seorang suami seperti yang diidamkannya. Jadi ciri-ciri lelaki yang bagaimanakah dicari oleh Heliza? Tiada jawapan yang diberikan oleh penyanyi comel ini. Biarlah ia rahsia. Kata Heliza menerusi Mstar Online:-

Saya tidak faham mengapa orang suka mengaitkan saya dengan Hafiz sedangkan tiada apa yang berlaku pun di antara kami. Dia bukanlah ciri-ciri lelaki yang saya mahukan sebaliknya saya anggap dia sebagai abang dan rakan kerja dalam industri seni muzik.

Saya tak mahu cakaplah apa ciri-cirinya. Sebelum ini saya pernah menyatakan lelaki yang macam mana saya suka dan ada individu ini tampil dan berkata dia adalah lelaki yang saya cari. Takutlah.Kepada Hafiz Hamidun, bersabarlah kerana di”reject” secara terang-terangan oleh Heliza.

Itu perkara biasa. Mana tahu memang sudah tertulis jodoh anda dengan Heliza, pasti suatu hari nanti Heliza akan terbuka hati untuk menerima anda. Buat Heliza, semoga cepat bertemu jodoh. Umur anda pun sudah masuk 28 tahun. Sesuai sangat untuk mendirikan rumah tangga. kami yakin ramai yang tak sabar untuk melihat anda berkahwin.


sumber:

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori dunia hiburan dengan tajuk Hafiz Hamidun Bukan Lelaki Idaman Saya - Heliza Helmi. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/05/hafiz-hamidun-bukan-lelaki-idaman-saya.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 11/05/14

Belum ada komen untuk "Hafiz Hamidun Bukan Lelaki Idaman Saya - Heliza Helmi"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman