SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Gambar Lelaki Yahudi Ikat Kemaluannya Pada Ayam Terima Padah

Paris - Seorang seniman bernama Steven Cohen didapati bersalah kerana mengadakan '' Pameran Seksual '' dalam sidang mahkamahThe Telegraph melaporkan , seniman Yahudi itu dinyatakan bersalah kerana mengikat seekor ayam di kemaluannya di tengah pameran aeroangkasa berhampiran Menara Eiffel .

Steven lalu lalang bertelanjang sambil membawa ayam yang diikat pada ' belalainya ' . Beberapa minit kemudian lelaki itu ditahan dan dibawa ke balai polis . '' Apabila saya menunjukkan bahagian tubuh saya yang paling rahsia , saya berteriak : Saya lelaki ! Saya Yahudi ! Saya Homo ! dan saya berkulit putih , '' kata Steven .

Ia menjelaskan bahawa ayam bernama Franck itu tidak disakiti selama pameran . '' Saya pilih ayam kerana menjadi simbol Perancis ' ujar seniman yang dikenali sering bikin pameran aneh.'' Jika saya terbukti bersalah , maka hal itu sama dengan kegagalan sistem undang-undang  di Perancis , '' kata Steven Cohen yang dituntut pendakwa dengan denda sebanyak 1,000 Euro.

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Gambar Lelaki Yahudi Ikat Kemaluannya Pada Ayam Terima Padah. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/05/gambar-lelaki-yahudi-ikat-kemaluannya.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 7/05/14

Belum ada komen untuk "Gambar Lelaki Yahudi Ikat Kemaluannya Pada Ayam Terima Padah"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman