SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Video Aksi Guru Wanita Terlampau Dalam Pepustakaan Berjaya Dirakam

Warga Waingapu, Daerah Sumba Timur, NTT, dikejutkan dengan tersebarnya video guru perempuan berpakaian seragam Pejabat bergoyang ala "dugem" di dalam kelas.

Video yang dilabelkan "Ibu Bing Dugem" ini tersebar antara pengguna handphone. Si guru dugem tersebut adalah Marlina Bili, Guru Bahasa Inggeris di SD Inpres Palindi Mburung, Kelurahan Kambaniru, Kecamatan Kambera, Sumba Timur.

Ketua SDI Palindi Mburung, Yosina Radamuri, membenarkan pelaku goyang bak di disko itu merupakan guru pelatih di sekolahnya dan telah dia panggil untuk ditegur dan dinasihati. Hal tersebut merupakan perilaku tak sesuai yang dilakukan seorang guru perempuan di persekitaran sekolahh.

Marlina Bili yang mendampingi Kepsek, mendedahkan video yang kini tersebar awalnya dirakam rakan-rakan dan hanya sekadar hiburan. Video itu dirakam di ruang perpustakaan di saat semua pelajar telah meninggalkan kawasan sekolah.

Marlina menjelaskan, perbuatannya tidak untuk mencemarkan nama baik sekolah dan dunia pendidikan. Meski video peribadinya kini tersebar luas, namun si "Ibu Bing Dugem" belum berniat mengadukan penyebar video itu ke pegawai hukum.Screenshot saat Ibu guru muda ini bergoyang bagaikan sedang di disko

salah satu aksi goyang dugem bu guru bahasa Inggris yang membuat namanya mendadak terkenal"Saya dikenali suka jenaka dan ceria di mata rakan-rakan, jadi saya tidak ada maksud mencemarkan dunia pendidikan. Namun jika kerana itu saya harus dihukum, saya siap bertanggung jawab, sebagai guru dan warga negara yang baik, "tegasnya.

video dibawah


sumber:tabekpuang

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Video Aksi Guru Wanita Terlampau Dalam Pepustakaan Berjaya Dirakam . Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/05/video-aksi-guru-wanita-terlampau-dalam.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 11/05/14

Belum ada komen untuk "Video Aksi Guru Wanita Terlampau Dalam Pepustakaan Berjaya Dirakam "

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman