SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Hanya Kerana Seni Artis Terkenal Potong Tubuh Keluarkan Tulang Rusuk

Beijing: Artis terkenal China, He Yunchang mempamerkan karyanya ‘One-Meter Democracy’ yang antara lain memaksanya memotong bahagian badannya untuk mengeluarkan satu tulang rusuk tanpa menggunakan bius.Tulang rusuk itu kemudian dipakai pada lehernya seperti rantai.

He - yang mendakwa karyanya itu bertujuan ‘mengetengahkan ketegangan antara individu dan kerajaan’ - melakukan prosedur itu dengan dipantau doktor sebelum potongan dibuat sepanjang satu meter dari leher ke pahanya pada sebelah kanan badan.

Foto
TULANG rusuk yang dijadikan rantai leher.

Projek itu turut membabitkan sesi ‘undian’ membabitkan 25 pengundi yang bertujuan membayangkan proses demokrasi.Difahamkan, 12 pengundi menyokong projek itu manakala 10 menentang dan tiga berkecuali.

Mengulas projeknya itu, He berkata: “Saya mahu hasil karya saya membuatkan orang berfikir.“Masyarakat China amat kompleks dan saya menganggap penting untuk menggabungkan kekuatan minda serta badan dalam berdepan realiti,” katanya.He terkenal dengan karya yang menguji tahap kekuatan dan ketahanan fizikalnya. - Agensi

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Hanya Kerana Seni Artis Terkenal Potong Tubuh Keluarkan Tulang Rusuk . Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/05/hanya-kerana-seni-artis-terkenal-potong.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 11/05/14

Belum ada komen untuk "Hanya Kerana Seni Artis Terkenal Potong Tubuh Keluarkan Tulang Rusuk "

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman