SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Lima Sebab Mengapa Lelaki Suka Wanita Kurus

Sudah menjadi kelaziman, rata-rata kaum lelaki amat mengemari wanita yang bertubuh kurus dan seksi.Hal ini mungkin dipengaruhi oleh model iklan dan artis-artis wanita yang mempunyai bentuk badan kurus dan mengiurkan yang sering membuatkan lelaki sering berfantasi mengenai mereka.

Menurut sebuah kaji selidik yang dijalankan baru-baru ini, telah terbukti bahawa sebahagian besar kaum lelaki suka pada wanita berbadan kurus dan dibawah ini merupakan alasan mereka.

1. Wanita Kurus Kelihatan Lebih Seksi

Ketika anda melihat bahagian pinggang ke pinggul, seorang wanita yang kurus akan kelihatan mempunyai rupa ukuran badan (curve) yang sempurna. Semakin sempurna ukuran bentuk badan mereka, mereka akan terlihat lebih seksi.

2. Wanita Kurus Kelihatan Lebih Seksi Dalam Soal Berpakaian.

Wanita berbadan kurus akan kelihatan seksi dan mempunyai daya tarikan sensual yang kuat sekiranya mereka mengenakan pakaian yang sesuai. Kaum lelaki suka berdampingan dengan wanita kurus sekiranya wanita tersebut mempunyai payudara yang besar dan mempunyai pinggang yang kecil.

3. Wanita Kurus Mudah Untuk Diangkat

Kaum lelaki merasakan wanita berbadan kurus lebih mudah untuk diangkat atau didukung. Ini merupakan salah satu alasan utama kaum lelaki mengapa mereka lebih sukakan wanita kurus, berbanding wanita gemuk.

4. Wanita Kurus Kelihatan Lebih Langsing.

Terdapat garis perbezaan antara kurus dan langsing. Wanita yang kurus mempunyai berat badan yang kurang untuk mempamerkan aset mereka seperti payudara dan punggung, manakala, wanita yang langsing mempunyai badan yang sihat dan memiliki ukuran badan yang sempurna seperti seorang model.

5. Wanita Kurus Lebih Fleksibel Di Tempat Tidur.

Wanita kurus dan langsing mudah di atur ditempat tidur berbanding wanita gemuk. Jika anda inginkan wanita anda nampak mengancam di tempat tidur, cari lah wanita yang berbadan kurus.

sumber:cari forum

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info wanita dengan tajuk Lima Sebab Mengapa Lelaki Suka Wanita Kurus. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/05/lima-sebab-mengapa-lelaki-suka-wanita.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 12/05/14

Belum ada komen untuk "Lima Sebab Mengapa Lelaki Suka Wanita Kurus"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman